Reklamy, které stojí za to: Fiat 500X a modrá tabletka
Označení 500X je hlavně marketingovým tahem samo o sobě, s malou moderní pětistovkou toho kříženec moc společného nemá. Jistě, příď je podobná stejně jako u MPV 500L, ale platforma též vychází z Punta a nikoli z miniauta. A marketing určitě zafunguje i v nové reklamě. Každý, kdo se s oblým „ikskem“ setká, je totiž nadšený. Ale popořádku. Méně nadšený je starší muž, kterému vyklouzne zázračná modrá pilulka... Láska přece kvete v každém věku, že? I ta fyzická, ale zkrátka a dobře se signore netrefil do úst a žena očekávající jej na loži má tak nějak s hrátkami smůlu a on samozřejmě rovněž.
Viagra si najde cestu ven okapovou rourou, přes střechy a postupně nabírá rychlost. Rozezní zvon na kostelní věži, mine kněze i tradiční tříkolku Ape, která k italským městům též neodmyslitelně patří. Proletí kašnou, cinkne o nějakou tu skleničku a ve finále skočí do otevřené nádrže malé červené pětistovky stojící u benzinové čerpací stanice. A co se nestane, vyroste z ní rázem 500X! Mladý majitel se otočí a je sice zprvu překvapený, ale reakce mladých (i těch postarších) žen jsou velmi příznivé...
Reklamy bývají sice většinou velmi hloupé, ale těch automobilových se stupidita týká jen výjimečně. A Fiat se tentokrát naštěstí strefil do středu úplně opačného terče, jeho spot je neuvěřitelně vtipný. Doufejme, že 500X se bude obchodně dařit nadmíru úspěšně, opravdu to Turín potřebuje jako sůl.