Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Reklamy, které stojí za to: Klasický Challenger i nový Viper hrají na city

Reklamy, které stojí za to: Klasický Challenger i nový Viper hrají na city

Reklamy, které stojí za to: Klasický Challenger i nový Viper hrají na city Zdroj: acz

Diskuze (2)
První reklamní spot nejmladší značky koncernu Chrysler Group odkazuje na výkonné modely přelomu šedesátých a sedmdesátých let.

Chrysler Group v roce 2011 provedl několik změn ve vedení svých značek a z označení SRT (Street and Racing Technology) je od té doby samostatná divize.

V loňském roce se stal její vlajkovou lodí a zároveň prvním modelem Viper třetí generace, který navazuje na předchozí dvě generace nabízené pod značkami Chrysler a Dodge.

O tom, že Viper už nebude Dodge ale SRT, samozřejmě rozhodlo marketingové oddělení Chrysler Group. Podle plánů koncernu má vypuštění Dodge z názvu auta mnoho výhod. Automobil prý díky tomu zláká i zákazníky, u kterých jméno Dodge dosud vyvolávalo negativní asociace.

S tímto rozhodnutím ovšem poněkud nekoresponduje nový reklamní spot značky SRT. V nostalgicky laděném videu totiž největší pozornost přitahuje klasický Dodge Challenger a v několika záběrech se mihne i populární druhá generace Chargeru.

Vstoupit do diskuze (2)