Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Mégane rozšiřuje nabídku. Nabízí nově 1.7 Blue dCi a dvouspojku pro více motorů

David Bureš David Bureš 21. 5. 2019
51
30
Zobrazit náhledy (51)
renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni renault testy nizsistredni

Sedmnáctistovka se s točivým momentem 340 N.m stává nejsilnějším vznětovým motorem v nabídce Méganu. Standardně je spárována s dvouspojkovou převodovkou.

V rámci loňského příchodu nových emisních norem Renault na podzim výrazně překopal nabídku motorů ve svých modelech, což se týkalo také oblíbeného modelu Mégane. Tehdy ale nabídka byla poněkud omezená, protože se nepodařilo všechny agregáty včas homologovat podle nových pravidel. Renault ale nabídku postupně rozšiřuje.

Konkrétně Mégane se tak dočkal opět silnějšího turbodieselu, který doplnil dosud jediný vznětový motor v nabídce, 1.5 Blue dCi (85 kW). Jedná se o agregát 1.7 Blue dCi, který oficiálně debutoval v modernizovaném Kadjaru a mezitím se dostal i do Scénicu. Naladěn je na 110 kW a 340 N.m a standardně je spárován se šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou.

Motor s novou hlavou válců využívá zcela nové vstřikvoače pracující až s tlakem 2000 barů nebo turbodmychadlo s regulací prostřednictvím elektrického aktuátoru. Kvůli emisním normám mu nechybí ani vstřikování kapaliny AdBlue.

Vrcholný turbodiesel pořídíte ve dvou nejvyšších stupních výbavy Méganu. V kombinaci s verzí Intens stojí pětidveřový hatchback s 1.7 Blue dCi (110 kW) 594.400 korun. Za tuto částku přitom dostanete elektricky nastavitelná, elektricky sklopná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, volant potažený Nappa kůží, tempomat, čalounění kombinující tkaninu s koženkou, ambientní osvětlení, zadní parkovací senzory nebo dvouzónovou automatickou klimatizaci. Za kombík Mégane Grandtour se připlácí 30.000 korun.

Sedmnáctistovka je pak k dispozici také pro sportovně laděný GT Line, a to za 649.400 korun. V takovém případě dostanete specifické nárazníky, včetně difusoru na zádi, 17palcová kola nebo zatmavená zadní okna.  

Vedle toho se nabídka Méganu též postupně rozšířila o dvouspojkovou převodovku. Jestliže k 1.7 Blue dCi je dodávána šestistupňová, pro ostatní agregáty je dostupná sedmistupňová. Konkrétně ji můžete pořídit pro jednotky 1.3 TCe (ve verzích se 103 kW a 117 kW) a 1.5 Blue dCi (85 kW). Jestliže pro třináctistovku si za ní připlatíte 52.000 korun, pro vznětovou patnáctistovku je dodávána za příplatek 40.000 korun.

*Za kombi Mégane Grandtour se připlácí 30.000 Kč
Renault Mégane – technická data a ceny na českém trhu
Motor 1.3 TCe 1.3 TCe 1.3 TCe 1.3 TCe 1.5 Blue dCi 1.7 Blue dCi
Zdvihový objem [cm3] 1332 1332 1332 1332 1461 1749
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4 4/2 4/4
Největší výkon [kW/min] 75/4500 85/4500 103/5000 117/5500 85/3750 110/4000
Točivý moment [N.m/min]  200/1400 220/1500 240/1600 260/1750 260/2000 340/1750
Převodovka 6M 6M 6M (7DS) 6M (7DS) 6M (7DS) 6DS
Max. rychlost [km/h] 180 190 205 (205) 205 (205) 190 (192) 214
Zrychlení 0-100 km/h [s] 11,8 10,7 9,5 (9,2) 9,0 (8,2) 11,1 (10,6) 8,8
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,1 6,1 6,1 (6,2) 6,2 (6,4) 4,4 (?) 4,7
Cena Life [Kč] 364.900 - - - - -
Cena Zen [Kč] 390.900 405.900 427.900 - 463.900 -
Cena Limited Plus [Kč] - 429.900 451.900 - 487.900 -
Cena Winter Edition [Kč] - 444.900 - - - -
Cena Intens [Kč] - 442.400 464.400 (516.400) 484.400 500.400 (540.400) 594.400
Cena GT Line [Kč] - - 489.400 (541.400) 509.400 (561.400) - 649.400

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Renault jede
| 22. 5. 2019
Vždyť jsem to napsal, co mi vadilo. Přečti si ten příspěvek pořádně.
Re: Re: Re: Re: Renault jede
| 22. 5. 2019
Auuuu, to bylo do živého...... >:-[] :yes:
Avatar - Emel
Re: Re: Renault jede
| 22. 5. 2019
Viz dále v textu:

i30 mi přišla lépe ovladatelná (řazení, řízení) a u Mégana byl celkem i znatelný aerodynamický hluk při vyšších rychlostech a podvozek také patří spíše k průměru.

Jo, kompaktní kombík za milion (ceník) koupit můžeš... třeba Cupru ST. Ta má ale 300k a samosvor a tak.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Renault jede
| 21. 5. 2019
Kedze su vyssie popisane nedostatky, tak to vyzeralo ako trollovanie fanusika :-) Popliest hlavu mozu ody na stare modely a pritom nove su uplne ine.
Re: Re: Re: Renault jede
| 21. 5. 2019
Ja se normalne ptam, co mu na tom vadilo, a zminuju i realnou cenu aut v t dane kategorii. Tohle muze poplest jen hlavu, ktera uz je davno popletena :-|

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku