Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Trafic Formula Edition: Stylové pruhy a alcantara pro francouzskou dodávku

David Bureš
Diskuze (17)
Své angažmá v různých formulových sériích chce Renault využít i prodejně. Na trh míří „formulový“ Trafic.

Individualizace je jedním z řešení, jak automobilky lákají nové zákazníky. Zatímco u běžných aut jsou speciální limitované edice už samozřejmostí, u dodávek je situace trochu odlišná. Nizozemské zastoupení Renaultu nicméně takové speciální užitkové auto postavilo, v Holandsku začíná prodávat Trafic v edici Formula.

Jak název napovídá, nezaměřil se Trafic Formula Edition na zvýšení svých užitných vlastností, místo toho se jedná o ryze stylovou záležitost. Unikátní edici je možné poznat už zvenku. Černou karoserii ozvláštňují červené a modré pruhy. S celkem ladí i černá maska chladiče nebo 17palcová kola. Specialitou je též nástavec na předním nárazníku (zřejmě pro lepší přítlak na přední nápravě) nebo rozšířené prahy.

Změnou prošel rovněž interiér, který díky alcantarovým detailům evokuje závodní monoposty. Tento materiál je použit na volantu nebo na řadicí páce. Sedačky jsou čalouněny kůží, přičemž na nich nechybí výrazný nápis Formula Edition doplněné o červeno-modré prošívání.

Pod kapotou pracuje nejsilnější motor v nabídce užitkové verze Traficu – vznětový čtyřválec 1.6 dCi biturbo naladěný na 103 kW a 340 N.m, který je spárován se šestistupňovým manuálem. Trafic Passenger používá lehce posílenou verzi se 107 kW.

Renault Trafic Formula Edition bude opravdovou specialitkou. Na nizozemský trh zamíří pouze padesátka kusů této dodávky, přičemž všechna auta budou řádně očíslována. Zákazníci mohou vybírat mezi dvěma verzemi – užitkovou a osobní. Ceny vozu startují na částce 29.300 eur bez daně, což je v přepočtu přibližně 791.000 korun.

David Bureš
Diskuze (17)
Avatar - white label
16. 8. 2015 21:50
?
X
Avatar - white label
16. 8. 2015 21:48
?
Vypadá to jak větší pohřebák "sponzorovaný" Pepsi-Colou...
16. 8. 2015 20:58
Re: T4 111kW
Tak to je ešte vo hviezdach, čo bude po 200 tis. km, v tom s Tebou súhlasím - vyššie som tiež písal, že na väčšiu záťaž by to chcelo nejaký ten objem valcov naviac. Tu však ide vpodstate o auto slúžiace ako osobné, takže ten motor považujem za viac ako primeraný.
S tými spotrebákmi na rýchlu výmenu máš tiež pravdu, ale to žiaľ platí celoplošne, a na všetko, nie iba na autá.
16. 8. 2015 18:01
Re: T4 111kW
Máš bohužel pravdu, jen jsem si posteskl. ;-) Btw by mě zajímalo, jak tahle sázka Renaultu na downsizing u Trafica v Evropě vychází?
16. 8. 2015 16:01
Re: T4 111kW
Ale přesně o tohle přece jde.Když si koupíš auto, které ti bez problémů vydrží s běžnými servisními náklady 10-15 let,tak co budou všichni ti výrobci dělat s tím co za tu dobu vyrobí? Budou dělat na sklad?Bohužel to se dneska netýká jen aut,ale i praček,ledniček atd. 8-s