Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Rolls-Royce na zakázku: Za co zákazníci nejraději připlácejí?

David Bureš David Bureš 28. 1. 2012 • 18:35
5
10
Více než polovina loňských zákazníků Rollse-Royce Ghost si nechala vzhled své limuzíny na míru upravit.

Britský výrobce luxusních vozidel Rolls-Royce v loňském roce předal zákazníkům 3.538 automobilů, což je nejvíce v historii této slavné značky. S rostoucím počtem prodaných vozů rostla i poptávka po možnosti individuální úpravy jednotlivých aut. Automobilka vychází tomuto zájmu vstříc osvědčeným heslem Náš zákazník – náš pán.

A zákazníci služeb individualizačního programu Rolls-Royce Bespoke hojně využívali, 56 % loni prodaných Ghostů a Ghostů s prodlouženým rozvorem bylo nějakým způsobem upraveno v rámci tohoto programu.

Ještě větší zájem o tento druh úprav je u většího Phantomu, více než osm z deseti prodaných Phantomů loni před předáním auta zákazníkovi prošlo rukama týmu designérů a kvalifikovaných návrhářů. V některých zemích na Středním východu byly dokonce všechny prodané Phantomy takto upraveny.

Podíl prodaných Phantomů s prvky továrního personalizačního programu na Středním východě vzrostl ze 75 % v roce 2005 na 99 % v loňském roce, zatímco v Evropě tento podíl za tuto dobu vzrostl z 50 % na 89 %. Zájem o personalizované Phantomy rostl také v Severní Americe (ze 30% podílu v roce 2005 na 84% podíl v roce 2011) a v Asii a Tichomoří (z 50 % na 79 %).

Díky individualizačnímu programu si zákazníci mohou vybrat nejen jedinečný lak (například růžovou metalízu) a obšití interiéru, ale také si mohou například zvolit speciální doplňky interiéru, jako je set na šampaňské či pikniková sada.

Loni v srpnu automobilka oznámila další rozšíření nabídky programu Rolls-Royce Bespoke, kvůli uspokojení poptávky se do konce roku 2011 zdvojnásobil počet zaměstnanců pracujících na tomto programu.

Kvůli rostoucím prodejům chce Rolls-Royce rozšířit svoji továrnu v Goodwoodu. Úprava továrny začne v únoru.

Související články

Témata
30. 1. 2012 11:21
Přidávám se
Také jsem si článek rozklikl s tím, že se dozvím, za co si zákazníci připlacejí, ovšem odpovědi jsem se ani po několika obecných odstavcích nedočkal. Buďto nepiště v nadpisu něco co obsah článku neobsahuje anebo když to nevíte, tak o tom nepište raději vůbec.
30. 1. 2012 10:19
Re: Za čo teda??
:yes:
Avatar - MAP2009
30. 1. 2012 09:38
Škoda
Šel sem si přečíst za co si nejraději zákazníci připlácejí a bohužel v článku nic takového není. Nepřešel k vám dělat někdo z idnes nebo z časopisu Jackie? M.
28. 1. 2012 23:03
Re: Za čo teda??
:yes: :yes:
28. 1. 2012 21:05
Re: Bespoke
jó zlatej renault thalia :yes: ;-)
Články odjinud