Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SEAT Alhambra dostane dvě nové verze 2,0 TDI

David Bureš David Bureš 27. 12. 2012 • 17:08
77
30
Zobrazit náhledy (77)
Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra Seat Alhambra
Zatím není jasné, zda budou obě nově nabízené verze vznětového agregátu pro toto španělské MPV dostupné i na českém trhu.

Španělská automobilka SEAT od nového roku rozšíří nabídku motorů pro MPV Alhambra o dva nové dvoulitrové turbodiesely. Ty budou mít 100 kW a 130 kW.

Agregát 2,0 TDI o výkonu 130 kW (177 koní) se stane vrcholnou verzí mezi vznětovými motory, dostupný bude výhradně s dvouspojkovou převodovkou DSG.

Dosud byla tato varianta vyhrazena primárně pro modely značky Audi (A4, A5, A6, Q3 a Q5), k dispozici je však také pro některé Volkswageny (CC, Passat, Scirocco a Tiguan).

Alhambra s tímto turbodieselem zrychlí z 0-100 km/h za 9,6 sekundy a jede nejvyšší rychlostí 206 km/h. V kombinovaném cyklu MPV španělské značky spotřebuje 5,9 litru paliva na 100 kilometrů.

Na vybraných trzích bude Alhambra dostupná také s 2,0 TDI ve verzi se 100 kW (136 k). Jednotka sice nabízí nižší výkon než stávající 2,0 TDI (103 kW), v nízkých otáčkách však má mít vyšší točivý moment.

Tento turbodiesel bude však určený pouze pro užitkové provedení Alhambry, které se na českém trhu neprodává. Alhambra s tímto motorem, kombinovaným se šestistupňovým manuálem, akceleruje z 0-100 km/h za 11,4 sekundy a jede maximální rychlostí 192 km/h.

SEAT Alhambra je na českém trhu v současnosti nabízen se dvěma benzinovými motory (1,4 TSI o 110 kW a 2,0 TSI o 147 kW) a třemi výkonovými verzemi dvoulitrového turbodieselu (85 kW, 103 kW a 125 kW). Pro 2,0 TDI (103 kW) je k dispozici i pohon všech kol.

Související články

Témata
31. 12. 2012 09:12
Re: Sharan-problém?!?
Ventilátor klimatizácie/chladenia to samozrejme nie je, ten sa netočí. Ide to z ľavej časti pri motore, je tam asi palivový filter a za ním je niečo, odkiaľ to ide...Ak je to vypalovanie a regenerácia...tak sa mi zdá, že to chodí až moc často. Nechce sa mi veriť, že by sa spúšťala regenerácia aj po 1 km jazde v studenom-mrazivom počasí. Myslel som, že motor musí byť najprv aspoň zahriaty!?!
28. 12. 2012 22:20
Re: Zkoušel jsem Sharan,
přesně po zhlídnutí tajtoho videa mě utvrdilo že NCAP si vůbec nezadá s realitou :-) v určitých ohledech je NCAP aspoň výstrahou pro automobilky, že něco zanedbaly a co můžou vylepšit :-)
28. 12. 2012 20:37
Re: Zkoušel jsem Sharan,
Tak buď jsme hloupej národ, nebo chudej... [odkaz]
A jak můžeš vědět, kde se v poruchovosti nachází Lodgy, když je na trhu +- rok? Mimochodem, nejhorší známku od německýho autotipu má VW Touran... Takže MPV od koncernu...

Pokud se člověk o auto malinko stará, nevidím problém. Ledaže je to fakt vadnej kus... A Lodgy má starší, ale vyzkoušenou techniku, která pro většinu rodin bude bohatě stačit.
28. 12. 2012 20:04
Re: Zkoušel jsem Sharan,
je to celkem prosté: kdo nemá prachy, ten asi musí zvolit Dacii. :-)
Kdo si může dovolit koupit Alhambru/Sharan, ten si ji koupí pro její pohodlí, kvalitu (není to již ten starý a poruchový předchůdce, zato Dacia se pravidelně nachází ve statistikách spolehlivosti na nejnižších místech), vysokou bezpečnost, posuvné dveře, koncernové motory a ve srovnání s Lodgy i pro její prestiž na trhu a osobitý vzhled. Argumentů pro koncernová dvojčata je ale mnohem mnohem víc. Pro Lodgy vidím jen jeden - cena a to je pro většinu opravdu uvažujících lidí málo ;-)
Avatar - Aladeen
28. 12. 2012 19:53
Re: Zkoušel jsem Sharan,
O chodcov, sa nestarám ani ja , väčšinou to tak či tak skončí fatálne :yes:
problém u Dácii bol s prednou Plaubkou ktorá dosť uvolnila a mohla spôsobiť zranenie .. Ale ako si hovoril realita môže byť iná , hlavne záleží na veľkosti auta , čím väčšie auto tím je v praxi bezpečnejšie ...[odkaz] ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku