Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SEAT Exeo: Konec 1,6 (75 kW), přichází 1,8T (88 kW) a diody

Diskuze (124)
Do prodeje se dostává SEAT Exeo s novými diodovými světly a také s novou variantou 1,8 T.

Nabídka SEATu Exeo na českém trhu prošla další modernizací. Zákazníci, kteří si nyní objednají Exeo, již dostanou inovované provedení, které má vzadu lampy sestavené ze světelných diod. Zároveň dochází ke změnám v nabídce motorů.

Nejslabší agregát 1,6 o výkonu 75 kW svojí kariéru v Exeu končí. Šestnáctistovka se již nevyrábí, dostupná je pouze z případných skladových zásob. Místo toho se objevuje slabší varianta 1,8 Turbo naladěná na 88 kW, s cenou 532.900,- Kč o 33 tisíc dražší než atmosférická osmiventilová 1,6 l (její cena byla 499.900,- Kč).

Další z již nevyráběných agregátů – 1,8 T 20V o výkonu 110 kW – se dočkal náhrady už v létě. Je jí 1,8 Turbo se 118 kW.

Nabídka turbodieselů zůstává stejná. Zákazníci mohou vybírat mezi motorem 2,0 TDI s 88, 105 a 125 kW, vždy se šestistupňovou manuální převodovkou. Varianta 2,0 TDI (105 kW) Multitronic, která byla oficiálně oznámena na autosalonu v Paříži, zatím na český trh nedorazila.

SEAT Exeo - ceny zážehových motorů na českém trhu (listopad 2010)
Motor1,8T1,8T2,0 TSI2,0 TSI
Převodovka6M6M6MMultitronic
Zdvihový objem [cm3]1798179819841984
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]88/3650-6200118/4500-6200155/4600-6000147/5100
Největší toč. mom. [Nm/min-1]230/1500-3650250/1500-4500320/1500-4600280/1800
Max. rychlost [km/h]202225244235
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,68,67,17,3
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]7,37,36,97,7
Cena Reference [Kč]532.900,----
Cena Style [Kč]577.900,-635.900,-676.900,-705.900,-
Cena Sport [Kč]--687.900,--

Základní výbava Reference obsahuje sedm airbagů (včetně kolenního pro řidiče), ESP, 16palcová ocelová kola, přední mlhovky, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání, rádio s CD/MP3/AUX-in, palubní počítač a klimatizaci Climatronic. Na výběr jsou motory o výkonu do 105 kW.

Style umožňuje výběr ze všech motorizacích s výjimkou základní šestnáctistovky. Přidává litá kola, tempomat, multifunkční kožený volant, zadní parkovací senzory, dešťový senzor a chromové a černé lesklé doplňky karoserie.

Sport má dále navíc 17palcová kola, sportovní podvozek a sportovní sedadla. Nabízí se jen s motorem 2,0 TSI a nejsilnějším 2,0 TDI. Tyto modely se nabízí za prakticky stejnou cenu – 688, resp. 691 tisíc Kč.

Standardem u všech verzí je záruka v délce trvání 3 roky nebo 100 tisíc km.

SEAT Exeo - ceny vznětových motorů na českém trhu (listopad 2010)
Motor2,0 TDI CR2,0 TDI CR2,0 TDI CR
Převodovka6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]196819681968
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]88/4000105/4200125/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]290/1750-2500320/1750-2500350/1750-2500
Max. rychlost [km/h]204215229
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,59,28,4
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]5,25,25,7
Cena Reference [Kč]575.900,-595.900,--
Cena Style [Kč]619.900,-639.900,-679.900,-
Cena Sport [Kč]--690.900,-

Kombi Exeo ST je podle konkrétní verze dražší o 35 až 37 tisíc Kč.

Diskuze (124)
2. 12. 2010 08:06
Re: EXEMPLÁRNÍ ESO
Opravdu jsem nezkoumal detaily typu kdo měl el. ovládání oken a kdo na kličku, na to už fakt nemám chuť a čas ;-)

Nicméně myslím, že je zřetelně vidět, že Alfa už tenkrát byla na stejné úrovni s BMW a technicky dokonce v mnohém o kus dál. Takže tolik k těm nesmyslům, že by snad Alfa neměla být prémiová značka...
1. 12. 2010 21:28
Re: EXEMPLÁRNÍ ESO
Dik za doplneni :yes:
1. 12. 2010 21:23
Re: EXEMPLÁRNÍ ESO
Tak to mas trochu popletene, viz prispevek od Magistra vyse. To muzes rict i ted ze prodava za ceny nizsi nez mainstream, akorat zapomenes dodat ze ten mainstream (kdyz to lehce prezenu) je v plne vybave proti holatku premiovky.
1. 12. 2010 20:57
Re: od 530 tisic?
Moja súčasná pozícia mi pomaly ale iste prestáva vyhovovať. Ale nové pôsobisko, ak nejaké bude, určite nebude SAV-ka. Momentálne mi iba prekáža, že namiesto konštruktérskej roboty robím manažéra - poriadnej technickej práce mi ostalo tak na 15-20% času. Celé dni zabíjam organizovaním, dohadovaním sa, počítaním cifier a výrobou zbytočných papierov... Dnešný svet je fakt na hlavu...
1. 12. 2010 09:40
Re: EXEMPLÁRNÍ ESO
tak tohle bylo na komoru :yes:

je smutný, že prémiovka se v Reichu musela prodávat za ceny nižší než mainstream >:-[]