Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SEAT ve Frankfurtu: Mission Toledo

Diskuze (2)
SEAT tentokrát vsadil na sedany. Exeo s novou tváří je realitou, IBL je vizí sedanu pro blízkou budoucnost.

Model SEAT Exeo je sice postavený na základě minulé generace Audi A4, o to víc se ale automobilka snaží pracovat na neustálých inovacích. Nejprve přišla nová sedadla, poté nová motory a diodová zadní světla.

Zatím poslední novinkou je nová grafika předních světel. Decentní facelift SEATu Exeo přináší hodnotnější design předních světel, který se více podobá produkci značky Audi, sportovní masku chladiče a nové vzory litých kol.

Koncept SEAT IBL naznačuje budoucí designový jazyk španělské automobilky. Na půdorysu odpovídajícím Exeo vzniklo zcela nově pojat sedan s klasickou tříprostorovou karoserií.

Na stánku se zastavil také jezdec Formule 1 Jaime Alguersuari, který jezdí za stáj Toro Rosso. Zároveň je ale ambasadorem značky SEAT a ve volném čase dělá DJ, proto se taky postaral o hudební produkci na stánku.




Diskuze (2)
20. 9. 2011 12:40
Re: Kam dál, SEATe?
Potencionální rozdíl mezi Škodovkou a Seatem je v technice. Seat je přímo pod Audi v hierarchii koncernu, tedy ve sportovně orientované části. Teoreticky má Seat nabízet sportovnější alternativu ke Škodovkám. Je otázka, kolik energie a peněz bude Audi ochotno investovat do celkem neúspěšné značky.
20. 9. 2011 11:18
Kam dál, SEATe?
Takovej poněkud alfoidní bavoráček.....ošklivý to rozhodně není, ale když se vedle toho člověk koukne na Exeo, tak mu dojde jak "by to dopadlo, kdyby to opravdu bylo". Fakt je, že čím dál tím víc není jasné, co ten SEAT má vlastně reprezentovat. Na sport to nebude, vejš než škoda to dneska taky nepůjde (ten vlak už poněkud ujel). Low cost? Těžko říct. V každém případě další tápání, pro VW je to taková stále hnisající rána. Snaha udržet značku bez tradice a bez kořenů a dvacet let nevědět, co s ní. To je asi přístup VW. Nejvíc se paradoxně na tomhle tápání asi podepsala úspěšná akvizice a rozvoj škodovky, která stále víc okrajuje možnosti SEATu pro expanzi.

Přitom řada SEATů nejsou ani špatná ani nesympatická auta...ale snad právě tady se ukazuje, co znamená tradice a dlouhodobý vývoj. Před pár lety byl ve Frankfurtu koncept SUV. Nedělá se dodnes. A tenhle sedan asi podle všeho čeká podobný osud.

No, uvidíme.....