Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Setra MultiClass 400 UL business nejen jako linkový autobus

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 22. 12. 2013
59
2
Zobrazit náhledy (59)
Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra Setra
Dvounápravové autobusy Setra modelové řady MultiClass jsou vhodné pro linkový provoz a lze je využívat i pro kratší zájezdy. Novinkami v nabídce jsou tři nové verze.

Setra v rámci své modelové řady MultiClass nabízí řadu provedení. Základ představuje verze S 412 UL s celkovou délkou 10,80 m, která je právě díky svým rozměrům ideálním autobusem pro linky s úzkými a strmými silnicemi.

Před koncem roku 2013 rozšiřuje Setra paletu verzí řady MultiClass o trojici verzí, jimiž jsou S 415 UL business, S 416 UL business a S 417 UL business. První z této trojice má celkovou délku 12,20 m, druhý je dlouhý 12,70 m a třetí provedení měří 13,38 m.

Interiéry trojice nových modelů nabízejí 51, 55 nebo 59 sedadel. S ohledem na skutečnost, že tyto autobusy jsou zaměřeny především jako linkové, jsou pro ně standardem jednodílné prosklené přední dveře a dvoukřídlé zadní dveře.

Na přání mohou být autobusy UL business vybaveny robustními sedadly Setra Route s komfortnějším čalouněním a intuitivním ovládáním nastavení. K dispozici jsou klimatizační systémy, širší zadní dveře, specifické rozmístění tlačítek pro ohlášení zastávky, zavazadlové prostory a výtah pro vozíčkáře a kočárky.

K pohonu autobusů Setra MultiClass 400 UL business slouží motory Mercedes-Benz OM 936 Euro VI. Řadové šestiválce o objemu 7,7 litru jsou instalovány svisle v zadní části vozidla a jsou k dispozici s výkonem 220 kW a 260 kW. Maximální točivý moment je 1200 N.m a 1400 N.m.

Standardem pro všechny tři provedení autobusů a obě výkonové verze motorů je spojení s převodovkou MB GO 190, ale na přání jsou k dispozici i převodovky GO 250/8, ZF Ecolife a Voith Diva 6.

Vozidla splňují ochranu cestujících před převrácením podle směrnice ECE - R66 a jsou standardně vybavena systémy ABS, ASR, EBS a BAS. Na přání je k dispozici ESP. Sériová výroba se rozběhne na jaře roku 2014.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Vždy ma zaujímalo, prečo sú tie dĺžky autobusov také atypick
| 22. 12. 2013
Ale ako vidieť, aj tu "strašia" palce (1 palec je 2,54 cm) - 10,80 m je 425 palcov, 12,20 m je 480 palcov a 12,7 m je presne 500 palcov. Alebo sa mýlim?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku