Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Fabia plošně zdražila, výbava ale zůstala beze změny

Jan Mička Jan Mička 15. 11. 2016 • 15:58
68
71
Zobrazit náhledy (68)
Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia
S příchodem akční verze Trumf dorazil také aktualizovaný ceník modelu Fabia. Všechny ceny jsou nyní vyšší až o 13.000 Kč, výbava se však nezměnila.

Součástí prvních informací o akčním modelu Fabia Trumf byla pouze cena výkonově nejslabšího ze tří nabízených agregátů. Trumf s motorem 1.0 MPI o výkonu 44 kW může být váš už za 244.900 Kč, až do dnešního dne však nebyl k dispozici kompletní ceník, který mohl odhalit další možnosti příplatkové výbavy. Škoda jej později zveřejnila, ceny akční výbavy Trumf však nejsou jedinou novinkou v nabídce modelu.

Cenové rozdíly mezi nabízenými agregáty jsou u linie Trumf stejné jako u běžných výbav, za posílený litrový tříválec MPI tedy připlácíte 20.000 Kč a dvanáctistovka TSI je o 36.000 Kč dražší než úplný základ, nesouhlasí však cenové srovnání s linií Active, ze které Trumf vychází. Ještě předevčírem jste mohli nejlevnější Škodu Fabia s karoserií hatchback pořídit za 237.900 Kč (za kombi je od motoru 1.0 MPI/55 kW příplatek 10.000 Kč), dnes už je to ale u benzinových motorů o 4000 Kč více. O stejnou částku zdražily také linie Ambition a Monte Carlo, Style je s motory TSI dražší o 5000 Kč.

Nejvíce rostly ceny vznětových agregátů. Slabší z nabízených čtrnáctistovek TDI je nyní s linií Active dražší o 11.000 Kč (stojí 353.900 Kč), stejně jako s linií Ambition (1.4 TDI/66 kW nově od 368.900 Kč). Ceny turbodieselů u výbavy Style narostly o 12.000 Kč, k akční verzi Scoutline rovnou připočítejte ještě další tisícovku (s benzinovými motory je Scoutline dražší o 6000 Kč).

Na výbavu vozu nemělo zdražení vliv. Stále je tedy ve standardu šest airbagů, nejlevnější verze stále vyjíždějí na plechových kolech, a nezměnily se ani ceny paketů. K linii Active tak můžete za 5000 Kč mít klimatizaci, elektrické ovládání oken vpředu, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a vnější kliky v barvě vozu. Jde o paket Active Plus, který má akční linie Trumf v samotném základu, pokud ale pomineme servisní balíčky, příplatky za lak, tažné zařízení, podélné střešní nosiče a prvky originálního příslušenství, nemáte si už v podstatě za co připlatit.

Škoda Fabia - ceny platné od 14. 11. 2016
Motor1.0 MPI1.0 MPI1.2 TSI1.2 TSI1.4 TDI1.4 TDI
Válce/ventily3/43/44/44/43/43/4
Převodovka5M5M5M6M/7A5M/7A5M
Největší výkon [kW]445566816677
Točivý moment [N.m]9595160175230250
Emise CO2 [g/km]1061081071108890
Cena Active [Kč]241.900261.900277.900-353.900-
Cena Ambition [Kč]259.900276.900292.900306.900368.900388.900
Cena Style [Kč]--316.900330.900392.900412.900
Cena Trumf [Kč]244.900264.900280.900---
Cena Scoutline* [Kč]--376.900390.900452.900472.900
Cena Monte Carlo [Kč]--339.900353.900--
*pouze kombi, příplatek za automat je 36.000 Kč, příplatek za kombi je 10.000 Kč

Související články

Témata
18. 11. 2016 07:47
Re: Škodovka
No a co brání osobě, co si kupuje škodovku na firmu, koupit třeba to hjondé? Prostě lidi, co mají koule na to založit firmu, jdou víc do škodovek. Ty fleete :-!
Avatar - twistedTSD
17. 11. 2016 19:28
Re: Fabie za 400 v kombíku
A kolik lidí si prosímtě myslíš, že si kupuje jako soukromé auto naftovou Fabii?

A i tak jde o nesrovnatelná auta s nesrovnatelnými provozními náklady. Někdo 2x těžší auto s 3x těžším výkonem nepotřebuje.
17. 11. 2016 16:42
Fabia je male, velmi male auto
Konecne som v tom zazraku, co valcuje svoju kategoriu sedel a sanka dolu sefe.
Tak male auto z malych som este nevidel, chvalabohu, ze ma 330L v kufri.
Pri vyske 185cm a obvyklom nastaveni sedadla sofera, som vzadu zaboril kolena asi 3cm do sedacky. Ono viac to ani nejde, lebo je v nej rost.
Na sirku uzka krabica, na vysku vzadu tak 3cm od hlavy strop.

Predne sedacky vybavy Monte carlo su iba pre modelky s malymi zadkami, lebo znacne tlacili bocnice sedaku, i ked som modelovy EU sofer (75kg).

Ked si to bezny konfekcny dospely kupi, musi byt uplne na hlavu.
To je kara pre liliputanov a modelky.
Avatar - Barrichello
16. 11. 2016 22:25
Re: Škodovka
fleet..... u osob co nekupují na firmu frčí jiné značky....
Avatar - Barrichello
16. 11. 2016 22:19
Re: Fabie za 400 v kombíku
nebavíme se o fleetu ale kdo si to koupí jako soukromou káru.
2-3x takový výkon, ale že by Camaro nebo CTS a další auta jezdila za 21 litrů na 100 sem si nevšiml....

To že něco žere málo protože je to ojebaná plečka, kde se šetřilo kudy to šlo a má to motor ze sekačky je fajn, ale musíš srovnaávat srovnatelné. Jako ty kovadliny V6 a V8 tě přežijou co se týče živnotnosti, druhak maj 2-3 takový výkon. Logicky to tak nepojede za 5 na sto.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku