Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Kodiaq pro Čínu není stejná jako u nás. Má hnědý volant a jiné motory (+videa)

Jan Mička Jan Mička 7. 4. 2017 • 11:02
26
22
Zobrazit náhledy (26)
Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh Škoda Kodiaq pro čínský trh
Čínský trh je v mnohých ohledech specifický. Tamní verze automobilů bývají oproti těm evropským vzhledově odlišené, což je i případ Škody Kodiaq.

V dnešní době už nikoho nepřekvapí, že se některé modely evropských automobilek vzhledově liší v závislosti na tom, na jakých trzích jsou prodávány. Vezměte si například Škodu Rapid pro indický trh – zepředu to bývala dvojková fabia, zezadu něco zcela neznámého, ale hlavně šlo o sedan a nikoliv liftback. Ani modernizovaná třetí generace octavie pro Čínu se nenechala zahanbit. Vpředu vypadá téměř jako nejnovější evropské provedení po modernizaci, vzadu však silně připomíná minulé vydání superbu.

V Číně už se prodává také Škoda Kodiaq, která se však od evropské verze liší pouze v detailech. Vpředu na bocích má podobné plakety jako derivát Scout, litá kola Scoutu přímo odpovídají, jenom nárazníky zapadají někam mezi běžnou a terénnější verzi. Přibylo chromu, ale naštěstí pouze decentně, a uvnitř zase najdeme nové kombinace barev. Libí se vám hnědý volant a dekory připomínající dřevo?

Zatímco u nás pořídíte Škodu Kodiaq s motory 1.4 TSI (110 kW), 2.0 TSI (132 kW) a 2.0 TDI (110 a 140 kW), v Číně sází výhradně na zážehové jednotky. Základem je agregát 1.8 TSI s výkonu 132 kW a točivém momentu 300 N.m, který u nás v tomto voze neseženete. Nad ním už je pouze 162kilowattová verze dvoulitru TSI známého z modelů Superb a Octavia RS před modernizací. Výkonově slabší jednotka dokáže vůz rozhýbat z 0-100 km/h za 8,9 sekundy a na každých sto kilometrů jízdy spolyká 7,2 litru benzinu, ta silnější je na stovce za 7,5 sekundy a má spotřebu 8,3 l/100 km.

V přiložených videích se můžete podívat, jak se Škoda Kodiaq v Číně prezentována. Zatímco u nás si vůz vyrazil do přírody, čínské reklamní kampaně jsou natáčeny ve studiu a na naše poměry působí trochu nezvykle. Inu, jiný kraj, jiný mrav.

video

video

video

video

video

Témata
9. 4. 2017 00:41
Tu psí reklamu nechápu
to jako chtějí říct, že Kodiak je dobrý maximálně na převoz psů? Btw. na délku 4,6 metru je uvnitř celkem málo místa. Taky design je moc krabicovitý a takový samoúčelně nepraktický.
Avatar - _Karel_
8. 4. 2017 19:06
Re: No teda
Nebo je divná ta tvoje :-)
8. 4. 2017 12:10
Re: To fakt?
Měli bychom ho tu také, kdyby nebyla Evropa zblázněná do něčeho jiného. :-(
8. 4. 2017 08:55
Re: skunda
A tvoje "nezmysli" sú nezmysly ;-)
8. 4. 2017 07:26
Re: No teda
Mas o tom co je pekne fakt divnu predstavu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud