Škoda má jeden z největších potenciálů k růstu, zní z koncernu VW
Automobilka Škoda Auto by měla mít jeden z největších potenciálů k růstu mezi objemovými značkami koncernu Volkswagen, jak v rozhovoru pro Autonews Europe prozradil Christian Dahlheim, šéf prodejů německého koncernu.
Hlavním tahákem mladoboleslavské automobilky by přitom měla být schopnost zaujmout mainstreamové zákazníky s omezenějším rozpočtem. Zájemci o vozy značky Škoda totiž podle Dahlheima obvykle pochází ze střední či nižší třídy a očekávají od svého automobilu především nadprůměrnou funkčnost/praktičnost.
„Škoda má ideální pozici k oslovení segmentů, kde si lidé nemohou dovolit dražší vozy,“ měl uvést jeden z představitelů koncernu VW během online prezentace s analytiky ohledně pozic jednotlivých značek. „Na straně objemu v procentech má Škoda největší růstový potenciál,“ cituje pak web Carscoops další prohlášení z této prezentace.
Dahlheim měl také vyvrátit spekulace, že se koncern Volkswagen chystá postavit značku Škoda proti low-cost Dacii. „Nemáme tohle srovnání rádi, protože nechceme Škodu tolik omezovat, aby se dostala do kontaktu s touto konkurencí. Škoda má skvělé konkurenty mezi francouzskými značkami a samozřejmě Fordem.“