Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda obohacuje nabídku Karoqu o verze Scout a Sportline. Silné 2.0 TSI ale zatím chybí

David Bureš
Diskuze (6)
Při odhalení Karoqu Sportline výrobce lákal na příchod motoru 2.0 TSI, na ten si ale zatím musíme počkat. Stejně tak Scout pořídíte zatím jen s 2.0 TDI.

Škoda se na letošním pařížském autosalonu pochlubila novými variantami SUV Karoq, sportovně laděnou verzí Sportline a terénním Scoutem, které se nyní konečně dočkaly českých cen. Scout se tak stává nejdražší variantou tohoto modelu.

Karoq Scout aktuálně pořídíte za 780.900 korun. K dispozici je jediný motor, a to konkrétně turbodiesel 2.0 TDI (110 kW), který je sériově spjatý s šestistupňovým manuálem a pohonem všech kol.

Nabídka by se ale časem měla rozšířit, Škoda při prezentaci Karoqu Scout slibovala i příchod zážehového motoru 1.5 TSI (110 kW) a silnějšího dvoulitrového turbodieselu se 140 kW.

Oproti výchozím variantám se Karoq Scout liší převážně svým vzhledem. Nové oplastované nárazníky zdůrazňují sportovní charakter auta, stejně jako výrazné blatníky. Kola jsou standardně leštěná 18palcová v antracitovém zbarvení, nechybí ani stříbrné střešní ližiny a uvnitř vkládané tkané koberce, nové čalounění nebo kryty pedálů z ušlechtilé oceli.

Výbava Karoqu Scout je pak už v základu bohatá. Zahrnuje vyhřívaný volant, ambientní osvětlení, adaptivní diodové světlomety, diodové mlhovky, tempomat, bezklíčové odemykání, parkovací čidla vpředu a vzadu, vyhřívaná přední sedadla nebo navigaci s osmipalcovou obrazovkou.

Nabídka Karoqu Sportline je sice širší, zahrnuje dva motory, 1.5 TSI a 2.0 TDI (obě 110 kW), to nejdůležitější ale chybí. Lákadlem sportovně stylizované varianty má být benzinový čtyřválec 2.0 TSI se 140 kW, speciálně dostupný pro Sportline, zatím jej ale v ceníku nenajdeme.

Karoq Sportline zase sází na sportovní design s lakováním v barvě vozu a černými doplňky, jako jsou 18palcová kola, střešní ližiny, mřížka v masce chladiče nebo kryty vnějších zpětných zrcátek.

Výbava pak do jisté míry kopíruje Scout, najdeme tu tempomat, ambientní osvětlení, adaptivní diodové světlomety, diodové mlhovky, vyhřívaná přední sedadla nebo parkovací čidla. Chybí ale navigace, místo toho je tu černý strop nebo sportovní přední sedačky s potahy Thermoflux.

Škoda Karoq – české ceny nabízených verzí (říjen 2018)
Motor1.0 TSI1.0 TSI1.5 TSI1.5 TSI1.6 TDI1.6 TDI2.0 TDI 4x4
Převodovka/pohon6M/přední7DS/přední6M/přední7DS/přední6M/přední7DS/přední6M/všech
Největší výkon [kW]85851101108585110
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]5,35,55,35,64,44,65,1
Cena Active [Kč]489.900539.900--534.900584.900-
Cena Ambition [Kč]544.900594.900589.900639.900589.900639.900684.900
Cena Style [Kč]599.900649.900644.900694.900644.900694.900739.900
Cena Sportline [Kč]--674.900724.900--769.900
Cena Scout [Kč]------780.900

David Bureš
Diskuze (6)
22. 10. 2018 20:11
Re: A benzin
Vazne si to myslis? Na atecu 1.4 TSi sa cakalo tusim viac ako rok.
22. 10. 2018 19:29
Re: A benzin
Pretože v našich končinách drtivá väčšina preferuje dízel. Preto nie je veľkým prekvapením, že ho uprednostnil aj výrobca
22. 10. 2018 18:00
Re: A benzin
Preco vypustia SUVcko ktore nema beznu kombinaciu motora, pohonu a prevodovky?
22. 10. 2018 16:53
Re: A benzin
2.0 TSI 140 KW 4x4 7DSG bude ve Sportlinu,ale musíš počkat až bude mít homologaci.
Avatar - holden2
22. 10. 2018 15:47
a co ta verze
Laurel a Hardy bude taky?
skodovka je hnuj pro dobytek.skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje.