Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Octavia Laurin&Klement přichází s třemi motory, nově i s 2.0 TDI se 135 kW

Diskuze (144)
Nová Octavia se na ženevském autosalonu představí ve vrcholném provedení Laurin&Klement. Nově dostane také silnější verzi motoru 2.0 TDI, dosud vyhrazenou Octavii RS.

Kromě nové Octavie Scout a verze Octavia G-Tec, která spaluje stlačený zemní plyn (CNG), Škoda na ženevském autosalonu představí také novou generaci Octavie Laurin&Klement. Vrcholné provedení se bude nabízet se třemi motory: 1.8 TSI/132 kW, 2.0 TDI/110 kW a 2.0 TDI/135 kW. První dva jmenované nabídnou výběr mezi manuální převodovkou a DSG, v případě pohonu všech kol má 1.8 TSI převodovku DSG a slabší 2.0 TDI manuální skříň. V druhé polovině roku 2014 bude dostupná také kombinace 2.0 TDI/135 kW s DSG a pohonem 4x4.

Bohatá výbava stojí nad úrovní Elegance. Standardem budou mimo jiné 18palcová kola, Sound System Canton, hnědé čalounění v kombinaci kůže/Alcantara, multifunkční volant nebo bi-xenonové světlomety s LED denním svícením. Od ostatních verzí Octavie se L&K odliší také specifickým designem jednotlivých prvků exteriéru i interiéru.

Nová Octavia Laurin&Klement naváže na tradici prvních dvou generací a v aktuální nabídce doplní Superb Laurin&Klement a Yeti Laurin&Klement. Jména zakladatelů automobilky Škoda poprvé v novodobé historii použila u luxusní verze Felicie, v minulosti se štítky L&K krátce objevily také na prvním Superbu.

Diskuze (144)
19. 9. 2014 09:47
Re: TROJNOŽKA
:yes:
Tohle bych mohl rovnou podepsat. Já jezdil před třemi lety s ještě tehdy Octavii II 1.8tsi a byl jsem opravdu spokojený. Jako rodinné auto naprosto dostatečné vozítko.
Pak jsem se nechal (ani sám už nevím proč) zlanařit na Mondeo 2.0 ecoboost s automatem a tehdy nejvyšší enterprise výbavou. Auto se mi pořád líbi, nejezdí zle, je nacpané serepetičkama, ale jsem rád že ho po třech letech budu prodávat a vracím se všema deseti zpět k Octavii. Prve jsem zvažoval vzít RSo, propastný rozdíl ve výbavě oproti eleganci s 1.8 tsi v ceníku volal do nebe. Dnes je ale super volba právě L&K. Kombík 1.8 TSI DSG L&K + pár drobností z doplňkové výbavy a v klidu se vejdeš bez dohadování pod 700. Parádní nabídka! A že je Mondeo o pár cm někde větší? Já to ani nepoznám :-)
BTW... a Golf jako dobrá volba pro hatch? Taky bych se určitě nehádal. V druhé garáži bydlí GTI performance a chválím ho už od jara kudy chodím ;-)
Avatar - skejpa
27. 2. 2014 07:53
Re: RS
Neikonizuju. Jen jsem chtěl říct, že naftové RS nesahá benzínovému RS na paty. Že sporťák není ani jedna z motorizací Octavie, to je jasné.
26. 2. 2014 14:47
Re: ŠKODA mluvit...
Nelakovana zrcatka ma pouze zakldni active. Mozna ty zakladni verze na poklicich prehlizim a naopak si vsimam tech s LED svetly a velkymi koly, ale opravdu mam pocit, ze roli levnych octavii prevzal rapid. Minimalne co se kol tyce, tak u minule generace jich jezdi na poklicich podle meho vice, nez u soucasne a to i ve vyssich vybavach s lakovanymi dily.
Avatar - deolator
26. 2. 2014 13:40
Re: Podvozkové naladění
A to zde ještě uniká ten menší detail, že proti Octavii stojí v rámci kategorie Focus a Mondeo by mělo stát proti Superbu...
Avatar - Emel
26. 2. 2014 13:10
Re: ŠKODA mluvit...
U nás jsou dvě skupiny aut... obecná služební, kde se vybírá podle potřeb a nákladů... většinou Octavie, nějaký ten Qashqai na horší cesty do Polska apod. A pak auta pro soukromé využití, kde si může vybrat každý co chce, v rámci nějakého limitu. Nejčastější volbou jsou... Octavie.