Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda opět zvítězila v soutěži Českých 100 nejlepších

Michal Fokt
Diskuze (16)
Mladoboleslavská automobilka je opět nejlepší českou firmou, v uznávané anketě Českých 100 nejlepších zvítězila už po čtrnácté.

Panevropská společnost pro kulturu, vzdělávání a vědecko-technickou spolupráci Comenius vyhlásila letošní výsledky ankety Českých 100 nejlepších a vítězství míří opět do Mladé Boleslavi. Odborná porota, tvořená 20 tisíci odborníků z oblasti ekonomiky a politiky, rozhodla, že se automobilka Škoda Auto stala nejlepší českou firmou už po čtrnácté a od roku 1996 si mimo to připsala ještě dvě druhá místa.

„Ze čtrnáctého vítězství v této prestižní soutěži máme velkou radost,“ říká Bohdan Wojnar, člen představenstva Škoda Auto zodpovědný za oblast HR management. „První místo v ‚Českých 100 nejlepších’ je dokladem úspěšného vývoje značky Škoda v posledních pětadvaceti letech. Nejdůležitějšími faktory úspěchu jsou fantastické výrobky, kompetentní a angažovaný tým pracovníků a konstruktivní dialog s naším sociálním partnerem odbory Kovo. V těsné spolupráci s koncernem Volkswagen jsme od roku 1991 díky kompetenci, zapálení a skvělému týmovému duchu postupně rozvíjeli značku Škoda, získávali nové zákazníky a etablovali značku v klubu mezinárodních objemových výrobců. V následujících letech chceme dále růst a rozvíjet naši dobrou pozici,“ říká Wojnar.

Mladoboleslavská automobilka má přitom ještě mnohem větší ambice, v rámci růstové strategie chce zvýšit celosvětový odbyt minimálně na 1,5

milionu vozů ročně. S tímto plánem souvisí i zářijové otevření nového Motorového centra a rozšíření vývojového centra, což si vyžádalo investice ve výši 45 milionů euro, což představuje jednu z největších investic soukromé společnosti do vývoje na území České republiky.

Škoda průběžně investuje i do svých tuzemských výrobních závodů. V Mladé Boleslavi byly zmodernizovány a rozšířeny výrobní linky, na nichž vznikají modely Rapid, Octavia a nová Fabia. Přebudována byla také továrna ve Vrchlabí, kde byla začátkem listopadu vyrobena půlmiliontá dvouspojková převodovka DQ 200 a v plánu jsou také investice v závodě v Kvasinách.

V Česku Škoda zaměstnává téměř 25.000 zaměstnanců, z toho většinu ve výrobě a dalších přibližně 150 000 osob působí u dodavatelů.

Michal Fokt
Diskuze (16)
1. 12. 2014 22:26
Re: Skoda nie je česká firma
VW ŠKODA das AUTO je součástí konzervnu a tudíš je to NĚMEC JAK POLENO.
ČESKÝ TAM JE JEN TO Š >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Auto CZ
1. 12. 2014 20:56
Re: Skoda nie je česká firma
Dividendy zo sodofky koncia v belize alebo na floride. Priemerna mzda ceskeho delnika a nemeckeho delnika je nezrovnatelna, pritom tvoria rovnake zlepence, alebo teda plechovice. ETA je samozrejme nepodarok z ciny. Uz to nikto nekupuje. Posledny cesky mohikan je zeman, inac cela republika je zapredana na styri generacie dopredu. Pozeram ze sodofka ide zdrazovat este tie svoje vytvory, no som zvedavy na tie komentare :-)))
1. 12. 2014 17:26
Re: Skoda nie je česká firma
Až na drobný detail, že národnost značek nijak nesouvisí s národností vlastníka a vůbec je s podivem, že ta "německá" značka má všechno kompletně u nás.
1. 12. 2014 16:01
Re: Skoda nie je česká firma
Tak jdi a přečti si v čínském obchodním rejstříku (stejně jak si Fiatritmo čte o portfoliu činností škodovky v rejstříku zřejmě neměckém >:D ) o firmě Volvo. Pak v německém o Rollsu a v tom indickém o Jagu. No a jsme doma ;-)
1. 12. 2014 15:19
Re: Skoda nie je česká firma
ano