Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Plus: Prodejní rekord v roce 2012

redakce AUTO.CZ
Diskuze (0)
Partneři programu Škoda Plus za minulý rok prodali 21.200 vozů, což představuje v porovnání s rokem 2011 nárůst o 31,5 procenta. Nejprodávanějším vozem se v roce 2012 stala opět Škoda Octavia s podílem 27 procent.

„Pro program Škoda Plus v ČR byl rok 2012 stejně úspěšný jako pro značku Škoda v prodeji nových vozů na celém světě,“ říká Petr Pečenka, ředitel Škoda Auto Česká republika. „Nabídka Škoda Plus, týkající se starších ojetých vozů s jasnou servisní historií je pro naše zákazníky velice atraktivní. „Výsledky roku 2012 dokazují, že start programu v roce 2009 byl správným krokem k dalšímu rozšíření našich aktivit,“ pokračuje Pečenka.

Škoda Plus je program prodeje ojetých vozů u vybraných smluvních obchodníků Škoda v České republice. V rámci programu jsou nabízena vozidla v kategorii Škoda Plus Roční vozy, jejichž stáří nepřesahuje 18 měsíců a počet ujetých kilometrů je maximálně 30 000. Spolu s nimi získává nový majitel benefit v podobě minimálně dvouleté plné tovární záruky.

Partneři programu Škoda Plus nabízí navíc vozy pod označením Vyzkoušené ojeté vozy. Do této kategorie spadají nejen vozy Škoda, ale i vozidla dalších značek. Tyto vozy splňují přísné kvalitativní standardy, disponují servisní knížkou a jsou mladší pěti let. Na přání může zákazník získat na tato vozidla roční záruku.

Nejprodávanějším modelem se za rok 2012 stala Škoda Octavia s podílem 27 %, následována v těsném závěsu modelem Fabia, jehož podíl činil 24 % na celkových prodejích. 35 % všech prodaných vozů bylo z kategorie Škoda Plus Roční vozy, jejich podíl tak ze 17 % v roce 2011 vzrostl na dvojnásobek. Trend uplynulých let tak pokračuje.

Nabídku programu Škoda Plus tvoří z velké části referentské vozy zaměstnanců ŠKODA AUTO a vozy ze zaměstnaneckého operativního leasingu. Obchodníci navíc zajišťují odbyt i pro předváděcí vozy a vykoupené ojeté vozy.

V současné době je zákazníkům k dispozici 97 prodejních míst. V průběhu roku 2012 tak došlo k meziročnímu navýšení prodejních míst o 18 %. Nabídka vozů v programu Škoda Plus standardně převyšuje 3 000 vozů. Vozy Škoda tvoří přibližně 75 % celkové nabídky.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (0)