Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda poodhaluje Kodiaq RS. Sportovní SUV dostane speciální přístrojový štít

David Bureš David Bureš 13. 9. 2018
44
18
Zobrazit náhledy (44)
Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS
Nejrychlejší sedmimístné SUV na Severní smyčce Nürburgringu se chystá na premiéru. Ještě předtím odhaluje své další detaily.

Škoda Auto na rozdíl od mnoha jiných automobilových značek nebude na letošním pařížském autosalonu chybět, přičemž svoje zastoupení chystá ve velkém stylu. V Paříži letos představí koncept Vision RS naznačující podobu nástupce Rapidu Spaceback a Kodiaq RS, nejsilnější dieselové SUV v historii značky. Ještě před premiérou automobilka postupně odhaluje jejich detaily.

Naposledy jsme se tak dozvěděli, že Kodiaq RS bude již v základu více než slušně vybaveno. Standardem budou diodové světlomety a virtuální kokpit. Digitální přístrojový štít nabídne pět grafických režimů včetně nového sportovního. Ten bude mít karbonové pozadí a uprostřed obrazovky zvýrazní otáčkoměr, doplněný o digitální rychloměr.

Vedle toho Kodiaq jako první model Škoda dostane systém Dynamic Sound Boost, který pomocí vlastní řídicí jednotky čte signály z palubních systémů a na jejich základě mění a zesiluje zvuk motoru v závislosti na zvoleném režimu jízdy. To má přispět k zajímavějším zážitkům z jízdy, navzdory použití naftového motoru, který je pro sportovně laděné automobily méně typický.

Konkrétně se o pohon Kodiaqu RS postará dvakrát přeplňovaný vznětový čtyřválec 2.0 TDI, známý třeba z Volkswagenu Tiguan. Naladěn bude 176 kW a 500 N.m, které autu pomohly k získání titulu nejrychlejšího sedmimístného SUV na Severní smyčce Nürburgringu. Slavnou trať Kodiaq RS se Sabine Schmitzovou za volantem obkroužil za 9 minut, 29 sekund a 84 setin. Poháněná budou všechna čtyři kola, k dispozici bude také adaptivní podvozek.

Z hlediska barev se pak můžeme těšit na modrý odstín Race, který pro SUV od Škody bude nabídnut vůbec poprvé. Vůz přitom ponese nové logo RS, které nyní ponesou všechny takto označené Škodovky.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

trapas
| 17. 9. 2018
Na rovné dálnici s tím i ledacos předjedou, zase tak skeptický bych nebyl. Byť u SUV ve vyšších rychlostech kvůli aerodynamice je výkonový deficit hodně znát i u motorů okolo +- 130-150 kW.
Škodiaq dovedený k dokonalosti..
| 17. 9. 2018
Já bych jim to nezazlíval. Tahle auta jsou stavěná pro normální lidi. Je to opravdu o stylu a poměřování se. Vždy lze prodat stejné auto dráže, když vypadá než sousedovo. Je to o marketingu. Většina lidí ho stejně nebude vlastnit, ale bude ho mít pouze pronajaté.

Proto bych se tomu nesmál. Těmhle lidem to stačí. Nepotřebují reálný zvuk, stejně to neocení, spíše je většinou obtěžuje. Nepotřebují ani reálné koncovky.

Ano, pro znalé vypadá auto s fake koncovkami (a nejenom koncovkami) až komicky. Hlavně poslední móda hranatých koncovek , do který ústí normální "lešenářská trubka" (čti normální koncovka), které je samozřejmě vidět a celé to vypadá mimo autosalon hrozně ....

Je to vítězství formy nad obsahem. :-)
Hehe, ztrapňujou se sami
| 17. 9. 2018
Myslím, že typický kupec tohoto automobilu stejně neumí moc řídit, řadit a jezdit rychle. Je to o ukazování se a o pocitu. A o snaze prodat. A to se jim daří velmi dobře.

Pro lidi co umí jezdit jsou tu nejenom jiné značky, ale zejména jiné koncepce aut. Člověk co se snaží jezdit na čas s autem s těžištěm jeřábu je nepříliš inteligentní i v dnešní době. :-) Nějaké vysokootáčkové motory, lineární výkon, řazení ... to je už opravdu daleko za schopnostmi kupců Škody Kodiaq a vozů jiných značek této koncepce.
Mě škodovky nevadí.
| 17. 9. 2018
Kvalitou je VW jedna z nejhorších automobilek v poměru k ceně. Jsou jistě nekvalitnější auta, ale třeba za půlku ceny.
škoda
| 14. 9. 2018
falešný motor není žádná novinka u škodovky, jelikož ty jejich motory jsou všechny fake a repasované, když jsem viděl ty motory smontované ve škodovce, rádoby repas.. koupíte funglovku a máte v tom repasovaný blok, co někdo už projel ...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku