Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Virtuální showroom Škoda
Virtuální showroom Škoda
Virtuální showroom Škoda
Virtuální showroom Škoda
8 Fotogalerie

Škoda představila virtuální showroom. Zkuste si, co umí

Podobně jako se vyvíjí samotné automobily, proměňuje se také způsob, jakým se nové vozy kupují. Se zajímavou novinkou v této oblasti přišla Škoda.

Česká automobilka totiž představila virtuální showroom. Za novou online platformou pro prodejní partnery mladoboleslavské značky stojí divize Škoda Auto DigiLab a izraelský IT startup Matter.

Virtuální showroom je přitom opravdu tím, co evokuje název, tedy jakousi digitální alternativou klasických autosalonů a prodejců. Zákazníkům tak nabízí možnost prohlížet a procházet vozidla u autorizovaného prodejce, podle Škoda dokonce tak, jako by tam byli osobně.

U jednotlivých modelů najdete štítky, videa, zvukové soubory a nejdůležitější informace o nich - včetně technických údajů. Lze také volně procházet prostory autosalonu, podle vlastního rozhodnutí si prohlédnout příslušný vůz a rovnou si ho případně i nakonfigurovat.

Auta si samozřejmě můžete prohlédnout z mnoha různých úhlů, stejně jako zevnitř. Pokud si přesto stále nejste jisti, můžete si přímo ve virtuálním showroomu domluvit zkušební jízdu u autorizovaného prodejce.

Škoda také zdůrazňuje, že díky modulární struktuře virtuálního showroomu je možná integrace dalších prvků, jako je třeba virtuální realita.

Koncept virtuálního showroomu je založen na projektu izraelské IT společnosti Matter. Na hackathonu „Covid Mobility Race“, soutěži nápadů a programování, kterou v roce 2020 uspořádal Škoda Auto DigiLab, se díky tomuto řešení dostal IT startup na první místo.

V závislosti na jednotlivých trzích bude portál provozován buď dovozcem, nebo samotnými prodejci. Od dnešního dne zájemci mohou virtuálně odkudkoli na světě navštívit zákaznické centrum Škoda Auto v Mladé Boleslavi.