Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Superb 2,0 TDI 103 kW: Konec pumpe-düse, od února nastupuje common-rail

Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
62 Fotogalerie
Diskuze (206)
Prostřední dieselová motorizace Škody Superb vymění dosud používané vstřikování čerpadlo-tryska (PD) za modernější common-rail. Nejvyšší výkon zůstane 103 kW, kombinovaná spotřeba klesne o 0,5 litru.

Dosud se vstřikování common-rail u Škody Superb dodávalo jen do nejsilnějšího z turbodieselů – 2,0 TDI CR o výkonu 125 kW. Zbytek trojlístku tvoří 1,9 TDI PD se 77 kW a 2,0 TDI PD o výkonu 103 kW (u všech tří je standardem filtr pevných částic). Nyní 103kilowattová verze také dostane modernější verzi motoru se vstřikováním common-rail. Informoval o tom německý dovozce značky Škoda.

Při nezměněném výkonu klesne kombinovaná spotřeba o půl litru na 5,4 l/100 km. Emise CO2 klesnou ze 155 na 143 g/km a nová verze pohonné jednotky vyhoví emisní normě Euro 5. V nabídce bude, jako dosud, šestistupňová manuální převodovka a šestistupňové DSG.

Nového motoru se dočká Superb i Superb Combi. České ceny zatím nebyly zveřejněny, měly by však zůstat stejné jako u 2,0 TDI PD.

Vstoupit do diskuze (206)