Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Superb: Plusové pakety pro vlajkovou loď

David Bureš David Bureš 22. 1. 2012 • 12:06
127
504
Zobrazit náhledy (127)
Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb
Tři stupně výbavy Škody Superb bude možné rozšířit díky paketům Plus za 15.000,- Kč.

Škoda nabízí českým zájemcům o modely Superb a Superb Combi tři pakety Plus, které shodně stojí 15.000,- Kč. Díky nim mohou zákazníci rozšířit jednotlivé stupně výbavy tohoto vozu o vzhledové, komfortní a funkční prvky za zvýhodněnou cenu.

Balíček Plus rozšiřující základní výbavu Active obsahuje 16palcová kola Moon z lehké slitiny, tempomat, palubní počítač s lepším displejem Maxi Dot, dvouzónovou klimatizaci Climatronic a malý kožený paket, jehož součástí je kožený věnec volantu, hlavice řadicí páky a madlo ruční brzdy.

Vyšší stupeň Ambition paket Plus vylepší o 17palcová kola Laurel z lehké slitiny, parkovací senzory vpředu i vzadu, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s pamětí a rádio Bolero s dotykovým displejem a ovládáním na volantu.

Výbavu v nejvyšším stupni Elegance je pak díky balíčku Plus možné dále rozšířit 18palcovými hliníkovými koly Luxon, bezklíčovým odemykáním a startováním Kessy, Bluetooth přípravou pro telefon Premium GSM III, volantem s ovládáním rádia a telefonu, hudebním systémem s deseti reproduktory a parkovacím asistentem, který usnadňuje parkování do řady stojících vozidel.

V kombinaci s pakety Plus jsou vybrané prvky příplatkové výbavy dostupné za zvýhodněnou cenu. K dispozici jsou mimo jiné levnější kola, přípravy pro telefon, navigační systémy či adaptivní a natáčecí bi-xenonové světlomety.

Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky Škoda tvrdí, že součástí těchto výhodných balíčků jsou ty nejžádanější prvky příplatkové výbavy. Pakety Plus jsou dostupné i pro vybrané ostatní modely Škoda, podle Pečenky jsou mezi zákazníky velice oblíbené.

České ceny modelu Superb začínají na částce 574.900,- Kč za základní verzi Active s benzinovým motorem 1,4 TSI/92 kW, verze kombi je v této kombinaci o 30 tisíc korun dražší. Loni se v Česku prodalo 4.659 Superbů, díky čemuž se velká Škoda stala třetím nejprodávanějším vozem u nás. Lépe dopadla jen druhá Fabia a první Octavia.

Témata
Avatar - Hammunasakra
4. 2. 2012 00:09
Re: Dokonalé PR
CO bych "měla vysvětlit"?
PS: Proč takový "fanda" (abstraktních přepočtů, chci říci) testů je zrovna PROTi EoTY? A proč až TAK DŮRAZNĚ? Tak pro to vysvětlení NEmám ;-)
PPS: Stejně jako NEchápu PROČ tak "zpochybňujete" ověřené výsledky reálných crash-testů (ať dříve těch amerických, tak nedávno zveřejněných evropských..
Vítězí tam auta a motory který VÁM NE"vyhovují", VY byste to "vybral" jinak?
(ty "REALné" výsledky crash testů jsou tak "různorodé", že tam to "úplatek" či tak něco být spíš NEmůže.. :-)
Avatar - Ham.
3. 2. 2012 23:52
Re: Dokonalé PR
Hodně jsi napsala, nic jsi nevysvětlila.
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2012 23:40
Re: Dokonalé PR
Ad poslední věta - jste NEuvěřitelně mimo (realitu)..tohle jste si dokonce VYMYSLEL - jen těžko říci proč TAKový fanda bezcenných jakotestů nad lidmi úrovně pana Hyana doslova "láme hůl" + navíc je má potřebu znovu a znovu zesměšňovat až urážet.
Ok - vaše věc (když my jsme psali ojetiny, vybírali jsme NEJ motory - BEZ ohledu na palivo - že vy jako ČTENÁŘ jste to pochopil tak jak pochopil - a "zuřivě" si to své chápání věci bráníte i "po vysvětlení" - to je fakt VÁŠ problém ;-)
No a (v němčině) najdete magazíny (tedy doufám že stále ještě něco vychází - poslední roky je u tištěných médií docela "propad") doporučující motory i u NOVÝCH vozů..
..což byl ale jen příklad. Máte potřebu "shazovat" EoTY (ach a na 1.2 Tdi se SHODNEME - to jste ale musel jít HODNĚ "dozadu" než jste něco "co nesedí" našel, že? >:-[] Napříč všemi kategoriemi víc jak DESET let - a jediný "nesouhlas"? No tak to je pak ta vaše reakce "jasná" (obzvlášť když si připomenu JAKÉ taky testy "obhajujete" :-)
PS: A s tím NEUSTÁLÝM zmiňováním či spíš "rozdělováním" na "koncern/nekoncern" - to jste to NEpochopil z mých předchozích textů? O tom motory fakt NEJSOU = (po x-té zopakuji: NEdělejte to!
PPS: SAMOZŘEJMĚ že v hodnocení motorů (o kterém píšete že ŽÁDNÁ pravidla NEjsou - což už asi VÍTE že je NEsmysl) NIC o spolehlivosti není - tuhle info tak z těch OJETIN ;-)
PPPS:: Váž "ultraNEgativismus" mne už moc NEba = ale ještě jednou: Zkuste SI (vy sám pro sebe) vybrat pár aut a zvolit pro ně "nej" motor. SPOUSTA lidí to dělá (v česku možná ne), OPRAVDU se tomu věnují (možná -novaly) i celé magazíny a je to ...prostě "optimální" (pro výběr motoru pro to které auto :yes: :-)
Neb ta (naprosto) NEsmyslné (dnes už asi "evropské") chování které "začíná a končí" na "pro střední třídu dvoulitr v naftě" apod. = to je FAKT ÚPADEK - jak HROM
(a navíc je to možná i ve VĚTŠINĚ případů "pěkná bubost"
PPPPS: Nicméně SKUTEČNOST jak moc jste schopen "bránit" chvwalozpěvný test třeba škody superb 2.0 Tdi - vozu o němž VÍTE že není "až tak mimořádně fantastický" a naopak "úroveň" opravdových špiček oboru typu pana HYANa "totálně shazovat" - to je ZAJÍMAVÝ (doslova ULTRA)NEpoměr ;-)
Avatar - Ham.
3. 2. 2012 22:52
Re: Dokonalé PR
jj, je to téměř totožné. Vzal jsem dvě auta z NCAP a z ANCAP a u obou organizací dopadla úplně stejně (Range 4*, Golf 5*). U ANCAP je navíc ta tabulka s konkrétními naměřenými hodnotami kde je vidět to samé co v NCAP a sice že Land Rovery mají problémy s ochranou hrudníku při čelním nárazu. Nicméně když si vezmeš metodiku NCAP a podrobný protokol tak se dokážeš dopočítat pásma v kterém se hodnoty nacházely.

Identické auto testované v poslední době tak výsledky čelního a bočního nárazu podle obarvených figurin jsou 100% stejné u obou organizací. ANCAP je jen asi trochu pozadu a některé testy ještě nedělá (náraz na kůl). Na druhou stranu některá kritéria mají nastavena tvrději a to co v NCAP projde za 5* u nich má jen 4*, viz Evoque
[odkaz]
[odkaz]
ANCAP se v popisu hlásí k tomu, že převzali kompletní metodiku NCAP pro čelní náraz, tudíž tyto výsledky jsou logicky kompletně stejné.

3. 2. 2012 22:35
Re: Dokonalé PR
Dík.
Jen pro zajímavost. Na stránkách [odkaz] jsou testy, ne teda ENCAP, ale asi záměrně hodně podobný i s naměřenými hodnotami.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku