Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Superb: Plusové pakety pro vlajkovou loď

David Bureš
Diskuze (504)
Tři stupně výbavy Škody Superb bude možné rozšířit díky paketům Plus za 15.000,- Kč.

Škoda nabízí českým zájemcům o modely Superb a Superb Combi tři pakety Plus, které shodně stojí 15.000,- Kč. Díky nim mohou zákazníci rozšířit jednotlivé stupně výbavy tohoto vozu o vzhledové, komfortní a funkční prvky za zvýhodněnou cenu.

Balíček Plus rozšiřující základní výbavu Active obsahuje 16palcová kola Moon z lehké slitiny, tempomat, palubní počítač s lepším displejem Maxi Dot, dvouzónovou klimatizaci Climatronic a malý kožený paket, jehož součástí je kožený věnec volantu, hlavice řadicí páky a madlo ruční brzdy.

Vyšší stupeň Ambition paket Plus vylepší o 17palcová kola Laurel z lehké slitiny, parkovací senzory vpředu i vzadu, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s pamětí a rádio Bolero s dotykovým displejem a ovládáním na volantu.

Výbavu v nejvyšším stupni Elegance je pak díky balíčku Plus možné dále rozšířit 18palcovými hliníkovými koly Luxon, bezklíčovým odemykáním a startováním Kessy, Bluetooth přípravou pro telefon Premium GSM III, volantem s ovládáním rádia a telefonu, hudebním systémem s deseti reproduktory a parkovacím asistentem, který usnadňuje parkování do řady stojících vozidel.

V kombinaci s pakety Plus jsou vybrané prvky příplatkové výbavy dostupné za zvýhodněnou cenu. K dispozici jsou mimo jiné levnější kola, přípravy pro telefon, navigační systémy či adaptivní a natáčecí bi-xenonové světlomety.

Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky Škoda tvrdí, že součástí těchto výhodných balíčků jsou ty nejžádanější prvky příplatkové výbavy. Pakety Plus jsou dostupné i pro vybrané ostatní modely Škoda, podle Pečenky jsou mezi zákazníky velice oblíbené.

České ceny modelu Superb začínají na částce 574.900,- Kč za základní verzi Active s benzinovým motorem 1,4 TSI/92 kW, verze kombi je v této kombinaci o 30 tisíc korun dražší. Loni se v Česku prodalo 4.659 Superbů, díky čemuž se velká Škoda stala třetím nejprodávanějším vozem u nás. Lépe dopadla jen druhá Fabia a první Octavia.

David Bureš
Diskuze (504)
Avatar - Hammunasakra
4. 2. 2012 00:09
Re: Dokonalé PR
CO bych "měla vysvětlit"?
PS: Proč takový "fanda" (abstraktních přepočtů, chci říci) testů je zrovna PROTi EoTY? A proč až TAK DŮRAZNĚ? Tak pro to vysvětlení NEmám ;-)
PPS: Stejně jako NEchápu PROČ tak "zpochybňujete" ověřené výsledky reálných crash-testů (ať dříve těch amerických, tak nedávno zveřejněných evropských..
Vítězí tam auta a motory který VÁM NE"vyhovují", VY byste to "vybral" jinak?
(ty "REALné" výsledky crash testů jsou tak "různorodé", že tam to "úplatek" či tak něco být spíš NEmůže.. :-)
Avatar - Ham.
3. 2. 2012 23:52
Re: Dokonalé PR
Hodně jsi napsala, nic jsi nevysvětlila.
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2012 23:40
Re: Dokonalé PR
Ad poslední věta - jste NEuvěřitelně mimo (realitu)..tohle jste si dokonce VYMYSLEL - jen těžko říci proč TAKový fanda bezcenných jakotestů nad lidmi úrovně pana Hyana doslova "láme hůl" + navíc je má potřebu znovu a znovu zesměšňovat až urážet.
Ok - vaše věc (když my jsme psali ojetiny, vybírali jsme NEJ motory - BEZ ohledu na palivo - že vy jako ČTENÁŘ jste to pochopil tak jak pochopil - a "zuřivě" si to své chápání věci bráníte i "po vysvětlení" - to je fakt VÁŠ problém ;-)
No a (v němčině) najdete magazíny (tedy doufám že stále ještě něco vychází - poslední roky je u tištěných médií docela "propad") doporučující motory i u NOVÝCH vozů..
..což byl ale jen příklad. Máte potřebu "shazovat" EoTY (ach a na 1.2 Tdi se SHODNEME - to jste ale musel jít HODNĚ "dozadu" než jste něco "co nesedí" našel, že? >:-[] Napříč všemi kategoriemi víc jak DESET let - a jediný "nesouhlas"? No tak to je pak ta vaše reakce "jasná" (obzvlášť když si připomenu JAKÉ taky testy "obhajujete" :-)
PS: A s tím NEUSTÁLÝM zmiňováním či spíš "rozdělováním" na "koncern/nekoncern" - to jste to NEpochopil z mých předchozích textů? O tom motory fakt NEJSOU = (po x-té zopakuji: NEdělejte to!
PPS: SAMOZŘEJMĚ že v hodnocení motorů (o kterém píšete že ŽÁDNÁ pravidla NEjsou - což už asi VÍTE že je NEsmysl) NIC o spolehlivosti není - tuhle info tak z těch OJETIN ;-)
PPPS:: Váž "ultraNEgativismus" mne už moc NEba = ale ještě jednou: Zkuste SI (vy sám pro sebe) vybrat pár aut a zvolit pro ně "nej" motor. SPOUSTA lidí to dělá (v česku možná ne), OPRAVDU se tomu věnují (možná -novaly) i celé magazíny a je to ...prostě "optimální" (pro výběr motoru pro to které auto :yes: :-)
Neb ta (naprosto) NEsmyslné (dnes už asi "evropské") chování které "začíná a končí" na "pro střední třídu dvoulitr v naftě" apod. = to je FAKT ÚPADEK - jak HROM
(a navíc je to možná i ve VĚTŠINĚ případů "pěkná bubost"
PPPPS: Nicméně SKUTEČNOST jak moc jste schopen "bránit" chvwalozpěvný test třeba škody superb 2.0 Tdi - vozu o němž VÍTE že není "až tak mimořádně fantastický" a naopak "úroveň" opravdových špiček oboru typu pana HYANa "totálně shazovat" - to je ZAJÍMAVÝ (doslova ULTRA)NEpoměr ;-)
Avatar - Ham.
3. 2. 2012 22:52
Re: Dokonalé PR
jj, je to téměř totožné. Vzal jsem dvě auta z NCAP a z ANCAP a u obou organizací dopadla úplně stejně (Range 4*, Golf 5*). U ANCAP je navíc ta tabulka s konkrétními naměřenými hodnotami kde je vidět to samé co v NCAP a sice že Land Rovery mají problémy s ochranou hrudníku při čelním nárazu. Nicméně když si vezmeš metodiku NCAP a podrobný protokol tak se dokážeš dopočítat pásma v kterém se hodnoty nacházely.

Identické auto testované v poslední době tak výsledky čelního a bočního nárazu podle obarvených figurin jsou 100% stejné u obou organizací. ANCAP je jen asi trochu pozadu a některé testy ještě nedělá (náraz na kůl). Na druhou stranu některá kritéria mají nastavena tvrději a to co v NCAP projde za 5* u nich má jen 4*, viz Evoque
[odkaz]
[odkaz]
ANCAP se v popisu hlásí k tomu, že převzali kompletní metodiku NCAP pro čelní náraz, tudíž tyto výsledky jsou logicky kompletně stejné.

3. 2. 2012 22:35
Re: Dokonalé PR
Dík.
Jen pro zajímavost. Na stránkách [odkaz] jsou testy, ne teda ENCAP, ale asi záměrně hodně podobný i s naměřenými hodnotami.