Spy Photos: Alfa 8C Competizione - americký návrat je na spadnutí
Loni jsme mohli obdivovat na pařížském autosalonu jen automobil ve fázi koncepční studie, ale v těchto dnech již na německých testovacích tratích jezdí skutečné předsériové vozy. Alfa 8C Competizione určená k provozu na veřejných komunikacích bude mít několik viditelných odlišností. Mezi ně patří nové vstupy přivádějící chladicí vzduch k brzdám a chladiči, silnější A-sloupky a jemnější design některých detailů.
Očekává se, že kupé 8C Competizione bude poháněno vidlicovým osmiválcem V90°. Nejvyšší výkon se vyšplhá k 330 kW při 7000 ot./min, točivý moment bude vrcholit 470 Nm ve 4750 ot./min a nejvyšší otáčky motoru se zřejmě vyšplhají až k 7500 min-1. Robotizovaná převodovka podobná té z Maserati a Ferrari bude pracovat v režimech Manual-Regular, Manual-Sporty, Automatic-Regular, Automatic-Sporty a Icemode.
Obě nápravy využívají dvojitá trojúhelníkový ramena, brzdový systém je opatřen mohutnými brzdovými kotouči a hliníkovými třmeny. Standardní položkou výbavy bude nejnovější stabilizační systém VDC.