Spy Photos: Deset válců, více výkonu, žádné maskování - Audi RS8 se představuje
Dynamické testy, které už několikrát kvůli technickým závadám skončily totální destrukcí vozu, pokračují zdá se bez problémů. Audi RS8 se navíc na slavných německých tratích prohání již bez maskování a tak je už zřejmé, že silnější model se bude i nadále držet spíše při zemi.
Design se od běžného R8 (309 kW, 430 Nm) liší na několika místech karoserie. Jen lehce pozměněný nárazník doplňují mohutnější nasávací otvory na bocích a důkladněji tvarované prahové spojlery. Větší brzdy budou muset krotit automobil s motorem V10, odvozeným z agregátu používaném v Lamborghini Gallardo.
Parametry desetiválce pro italské Lambo s technickým rodokmenem sahajícím až do Ingolstadtu, jsou pozoruhodné: 382 kW při 8000 ot./min, 510 Nm při 4250 ot./min, zrychlení z 0 na 100 km/h za 4 sekundy, cena 4.525.000,-Kč.
Až na cenu by se desetiválcové kupé Audi mělo na svět dostat s horšími parametry, cenovka by však měla být nižší o stovky tisíc korun.
Audi R8 na Auto.cz: