Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Mercedes E kupé dostane úplně novou tvář

19. 11. 2012 • 22:13
6
9
Zobrazit náhledy (6)
Mercedes-Benz E
Mercedes se u třídy E chystá opustit tradiční design s rozdělenými světlomety.

Přední partie se čtveřicí oddělených světel vpředu patří k Mercedesu třídy E už po tři generace. Chystaný facelift ale znamená odklon od tohoto v podstatě už tradičního prvku. Podobně radikální proměnu v průběhu života jedné generace přitom Mercedes dělá málokdy.

Nabízí se paralela s minulou generací roadsteru SL, který prošel srovnatelně zásadní změnou. I tentokrát se přední partie uzpůsobí aktuálnímu designu značky, který ztělesňuje především kompaktní třída A.

Nový tvar světel dostane výraznou diodovou optiku, za příplatek se nejspíš budou nabízet i světlomety složené kompletně z LED jako u třídy CLS. Kromě toho se Éčko pochlubí i novou maskou chladiče a přepracovanými nárazníky.

Více změn nejspíš Mercedes nechystá. Ostatní části karoserie, a to včetně kontroverzního vyboulení nad zadním kolem, nejsou maskovány. Modernizace ale téměř jistě přinese novou techniku – lepší výbavu a novinky mezi motory.

Zásadní obměna pohonných jednotek se odehrála loni, kdy turbodiesel E 350 CDI posílil ze 170 na 195 kW, přišel benzinový šestiválec E 350 (225 kW) a do E 500 se dostal přeplňovaný motor 4,6 l (300 kW místo dřívějších 285 u 5,5 V8). Tentokrát se schyluje k výměně 1,8 Turbo (150 kW/310 Nm) za 2,0 Turbo (155 kW/350 Nm) v modelu E 250 a základem by se mohla stát nová přeplňovaná šestnáctistovka.

Popsané změny se týkají jako kupé a kabrioletu (řada 207), tak sedanu a kombi (řada 212). Modernizovaná třída E se představí v průběhu roku 2013.

Témata
Avatar - RonJeremy
20. 11. 2012 00:09
Re: Nutnost
Uffff, už jsem se lekl, že má někdo takové zvrhlé chutě. :-)
Design aktuálních interiérů BMW se mi zdá docela dobrý, ale tak nějak koncernovatí, a setřel rozdíl mezi třídami, bohužel často v neprospěch těch vyšších. Člověk musí chvilku přemýšlet, v čem to vlastně sedí, a výjimečnost vyšších modelů se ztratila v unifikaci ve jménu "katování kostů".
Avatar - Kolouš
19. 11. 2012 22:48
Re: Nutnost
tak treba novy SL ma podle mne interier, ktery je v dnesni dobe asi nejvyse. CLS taky neni zrovna nekde v koute...presne jak pise Cherokee, nova vlna od MB bych rekl ze spise udava ton, nez aby se musela ze neco stydet. je to videt i u zakl, verzi A a B. Faceliftovany Cecko taky za 1
Avatar - MarTin1
19. 11. 2012 18:35
Re: Nutnost
:-) asi sem měl napsat, že to bylo myšleno ironicky.... samozřejmě, že E60 byl totální interiérovej propadák. Někde tu koloval ten obrázek se standardním interiérem před FL a to byl masakr!!
Avatar - RonJeremy
19. 11. 2012 17:59
Re: Nutnost
Prosím? E60 že má pecka interiér? Tohle?
[odkaz]
No, pecka to pro mě byla, když jsem si do toho sednul - připadal jsem si jak v social(volks)wagenu, všechno primitivní jak cihla, středový panel pustý jako fošna a na něm tři točící knoflíky a slot na CD, výplně dveří příšerné s naprosto neergonomicky umístěnými ovládacími prvky, iDrive v místě, kde se alespoň mě zrovna dobře neovládal...
(BTW, na obrázku v odkazu je Mkový interiér, normální je ještě o dost chudší.)
To jsou podle mě mnohem hezčí interiéry, v MB a dokonce i v koncernově uvnitř obvykle dost ošklivém Audi (a to říkám jako vlastník BMW).
Avatar - MarTin1
19. 11. 2012 14:28
Re: Nutnost
Jj ten vlak uz je na konecny prosimte.....cela rada 5,7 vcetne X5/6 je vazne inerierovej zazrak. Nova 3,6 ukazujou smer, ale zbytek je v prumeru. Doted vzpominam na jednicku pred Fl ale i po, celou trojku E90 a hlavne uzasnou E60 to byly pecka interiery!! :no:

Proti ergonomii nemam ani vytku ale zbytek neodpovida cenovce. Jak se to za ty prachy ma delat ukazuje Audi potazmo novy modely od MB jako CLS SL...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud