Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SsangYong se v Česku představuje novým jménem. Reaguje na globální rebranding

Lukáš Volšický
Diskuze (13)

Výrobce dostupných SUV se v Česku začíná prezentovat s novým jménem. Pro zákazníky se nic nezmění, protože tuzemský importér pouze navazuje na globální korporátní identitu.

Korejská značka SsangYong u českých zákazníků našla velkou popularitu zejména díky atraktivnímu poměru ceny a výbavy. Automobilka specializující se hlavně na nejžádanější segment vozů SUV už brzy začne v Česku působit s nově upraveným jménem a pokračuje tak s globální rebrandingem.

Už v druhé polovině roku 2022 společnost SsangYong Motor Company získala finanční podporu od nového investora, s jehož pomocí vyvíjí nové modely, pohony a pracuje i na nové elektrické platformě. Nejžhavější novinkou na českém trhu je nové SUV Torres, kterým značka cílí na nejvýznamnější hráče v segmentu SUV, jako jsou Škoda Kodiaq, Hyundai Tucson, Peugeot 5008 nebo Toyota RAV4.

S novým investorem se už loni korejská automobilka SsangYong Motor Company přejmenovala na KG Mobility a nově vyrábí své modely se dvěma jmény – SsangYong nebo KGM. Jsou totožnými modely, jejichž pojmenování je závislé na trhu, kde se prodávají.

Video se připravuje ...

A nyní se zkratka KGM objevuje i v Česku. V rámci globálního rebrandingu se u nás bude značka prezentovat s novým oficiálním dodatkem „by KGM“, kterým chce společnost podpořit obě rostoucí značky. S novým tiskovým prohlášením automobilka pak představuje i nové logo, jež si můžete prohlédnout v naší fotogalerii.

Lukáš Volšický
Diskuze (13)

Doporučujeme

8. 3. 2024 09:15
Re: Podle mě nešťastný krok
Nie, nie som. Som iba velmi sklamany byvaly majitel SSY Korando. Kupoval som ho na zaklade bombastickych, no neobjektivnych recenzii (SSY sa vzhladom na velmi nizke ceny odpustaju veci, za ktore by ine automobilky recenzenti zadupali do zeme), pricom kratka skusobna jazda sa javila ako super a neodhalila ziadny problem. Tie sa ukazali az pri dennodennom pouzivani auta. Korandu sa ale napriek vsetkemu, co som o nom napisal neda upriet, ze je tiche, priestorne a velmi pohodlne, s mimoriadne dobre urobenym interierom, teda az na ten klavirny lak pred spolujazdcom.
Avatar - Stejsn
8. 3. 2024 08:43
KGM?
Ještě že ne KGB... :no:
8. 3. 2024 07:27
Re: Podle mě nešťastný krok
Nie si ty rebrandovaný xxc?
8. 3. 2024 07:26
Re: KGM je urcite prijatelnejsi
A preto, že je tvoj známy magor, tak si Ssangyong nekúpiš... :-[]
8. 3. 2024 05:43
Re: Podle mě nešťastný krok
Fakt podarene modely ? Si si isty ?
S Korandom som za 7 mesiacov najazdil 10k km, dalej som to nevydrzal a slo z baraku. Je podareny model, ktoreho parkovacie senzory reaguju az po kontakte s prekazkou (ked som sa na to stazoval, povedali mi, ze je to vlastnost toho auta, robili to aj ich salonne), je OK, ked tempomat nie je schopny udrzat nastavenu rychlost a stale zrychluje a spomaluje ? Je normalne, ze klimatizacia nie je schopna udrzat nastavenu teplotu a stale bud chladi takmer naplno, alebo nechladi vobec a takto v nekonecnom cykle celu cestu ? Je vporiadku, ked automat s hydromenicom jazdi 20% casu s odomknutou spojkou v tom menici a tak mari 20% vykonu do tepla v oleji ? Je normalne, ked sa spojka pohonu zadnej napravy prehreje uz pri prvej zatazi po par sekundach ? Je OK pohon 4x4, ktory prakticky nepribrzduje preklzujuce kolesa ? Podla predajcu to vsetko boli vlastnosti auta a nie porucha ! Pridam este, ze do prakticky vsetkych aut prichadzajucich na trh zateka. Servis to riesi kusom plastu prekryvajucim sanie ventilacie (co mohol byt zdroj mojich problemov s klimatizaciou) az potom, ked sa na to niekto stazuje, pretoze dal do auta gumove koberce, na ktorych bolo vidiet kvapky vody.
A Rexton ? Rovnaky crep ako Korando. Vraj offroader. Ha ha ha. Nadrz visiaca 10 cm pod urovnou ramu bez akejkolvek ochrany, skrutka vypustania oleja zo zadneho diferaku volne trciaca do priestoru a koledujuca si o odrazenie nejakym sutrom, zvazky kablov nechranene, s mizernym utesnenim, hlavne ze to ma redukcnu prevodovku a mechanicku uzavierku diferaku, ktora je ale radena pri preklze v tahu az zadok nadskakuje, pritom v kazdej prirucke k offroadu je pisane, ze uzavierky radit vyhradne v klude, pretoze hrozi poskodenie diferencialov. A o spotrebe aut od SSY radsej ani pisat nebudem.
Do certa s takymi autami ! Ssangyong nikdy viac, ani po premenovani na KGM ci cokolvek ine, aj ked je to drahsie. Nie som tak bohaty, aby som kupoval lacne veci, ktore sa tvaria ako premia.