Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru B9 Tribeca: zásadní facelift

Diskuze (106)
Kontroverzní design přídě nepřitahoval asi zákazníky tak, jak automobilka původně plánovala a tak futuristiskou masku střídá nová konvenční příď. Změn je ale více...

Po nevalných prodejních výsledcích modelu Tribeca (18 tisíc prodaných vozů místo plánovaných 36 tisíc) se automobilka Subaru rozhodla ke změně v podobě stylistického a technického faceliftu. Kontroverzní design přídě nepřitahoval asi zákazníky tak, jak automobilka původně plánovala. Nová Tribeca se představí už na autosalonu v New Yorku (6.-15. dubna 2007).

Zásadní úpravou prošla příď. Nevypadá nyní tak extravagantně, a to hlavně díky přepracovaným světlometům a nové masce s horizontálním žebrováním. Ta je nyní podle staré školy zpátky mezi světlomety a ne pod nimi, jak tomu u Tribecy doposud bylo. Světla dostala klasičtější zešikmený tvar.

Vyměněn bude i motor, jehož objem oproti stávajícímu boxeru 3,0 l a výkonu 180 kW bude zvětšen na 3,6 l. Díky systému časování ventilů Dual AVCS (Dual Active Valve Control System) zůstanou jeho provozní náklady na podobné úrovni jako u třílitru. Oficiálně Subaru zatím nezveřejnila žádná bližší data tohoto motoru, ale pouze to, že má být spojen s pětistupňovým automatem, se kterým dohromady váží o 4,4 kilogramů méně než stávající hnací ústrojí.

Vylepšeno bylo nastupování a vystupování dozadu. Přepracovaný systém posunu a odklopení druhé řady sedadel spolu s novým madlem u C sloupku ulehčuje pasažérům přístup ke třetí řadě sedadel. Na americký trh se Subaru B9 Tribeca dostane letos v létě, Evropa bude (jako vždy) zásobena později.

Vstoupit do diskuze (106)