Subaru v Paříži 2008
Novinkou je dlouho očekávaná šestistupňová převodovka a také nový, uzavřený částicový filtr, který je účinnější, než dosud používaný otevřený, a pomůže dieselům směle vykročit vstříc emisním normám Euro 5 a 6.
Impreza 2,0D, Forester 2,0D
Pod kapotou dieselového Foresteru, který na evropské trhy dorazí ještě letos, se zabydlí nová verze dvoulitru s výkonem sníženým na 108 kW při 3600 ot./min a maximem točivého momentu 350 Nm mezi 1800 a 2400 ot./min.
Proti benzinové verzi se zvětšila nádrž z 60 na 64 l, to znamená teoretický dojezd 1000 km. Dieselový Forester dostane zesílené zavěšení předních kol a strmější převod řízení. Impreza bude mít momentovou špičku na stejném místě, ale výkon bude shodný jako u legacy, tedy 110 kW při 3600 ot./min. Novinkou bude také uvedení šestistupňové ručně řazené převodovky a uzavřený systém filtru pevných částic.
Forester 2.0D na český trh příjde na přelomu října a listopadu, Impreza 2.0D pak v lednu 2009.
BM