Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Suzuki Kizashi Sport: Designový paket pro čtyřválcový motor

4. 4. 2010 • 14:22
53
8
Zobrazit náhledy (53)
Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi
Zatímco uvedení Suzuki Kizashi na všechny trhy EU stále není jistou záležitostí, v USA se představuje další verze. Provedení Kizashi Sport přináší sportovnější design, snížený podvozek a lepší výbavu.

Jednoduché označení Sport u Suzuki v poslední dekádě znamenalo nezvykle výjimečné postavení v modelovém portfoliu. Nejprve Ignis Sport a nyní Swift Sport navazují na účast Suzuki v seriálu juniorského mistrovství světa rally. Na rozdíl od relativně běžné praxe se za slovem sport neskrývají polepy karoserie a nové plastové díly, ale také kompletně přeladěný podvozek a výkonný vysokootáčkový motor.

Jenže časy se mění a nové Kizashi Sport už má jiný obsah. Dá se říct, že Kizashi (vyvíjené z velké části na evropských cestách) je na americké poměry už tak dost sportovní, a tak za jednoduchým označením můžeme hledat jen paket rozšiřující výbavu o několik sportovně pojatých prvků.

Kizashi Sport má svalnatější přední nárazník, rozšířené boční prahy a decentní křidélko na odtrhové hraně víka zavazadlového prostoru. Tyto úpravy doplňují 18palcová kola a o 10 mm snížený podvozek. Uvnitř se nachází volant potažený perforovanou kůží, kontrastní obšití čalounění sedadel a také 425W autodiosystém Rockford Fosgate.

Co se týká nabídky motorů, jedinou variantou zůstává motor 2,4 VVT o výkonu 131 kW s výběrem mezi manuální převodovkou a pohonem všech kol nebo bezestupňovou CVT a pohonem všech kol. Nasazení šestiválcového motoru představitelé značky na newyorském autosalonu důrazně vyloučili, stejně jako hybridní pohon.

Na evropském kontinentu se bude Kizashi zpočátku prodávat jen ve Švýcarsku. Podle našich informací bude Suzuki na trhu s velkou kupní silou a bez dominantní domácí automobilky ověřovat zájem zákazníků, především v konfrontaci s Hondou Accord a Subaru Legacy. Na základě prodejních výsledků bude rozhodnuto o uvedení do prodeje v EU, v tom případě můžeme počítat i s nasazením turbodieselového motoru, pravděpodobně již z produkce VW.

Doporučujeme
Suzuki Kizashi: První ženevské dojmy

Témata
7. 4. 2010 15:42
mě to bere
tohle auto mě prostě bere ... akorát veliký, sedánek, čtyřkolka (i když bych si jí nejspíš odpustil), slušně velkej atmosferickej benzín, prostě klasika ... po všech těch přetechnizovaných, přemotorizovaných nesmyslech a prasopsech převážně německé provenience ...velmi osvěžující ... :yes:
Avatar - twistedTSD
7. 4. 2010 09:39
Re: v CR bude
:yes:
Avatar - twistedTSD
7. 4. 2010 09:37
Re: Cruze zameren
:yes:
5. 4. 2010 17:03
Re: v CR bude
Nechapu logiku lidi co rozhoduji, ze se bude dovazet jen vrcholne verze toho ci onoho auta!

Bylo to videt treba na prodejich Yeti v motorove tride kazdy chce 2 litr, ale dokud byl v zacatku Yeti jen v nej vybave nikdo jej nekoupil!
4. 4. 2010 23:06
Re: Cruze zameren
Pravdu mas... tak Insignia no >:D ...ale je to Cruze podobne tolik, ze jsem tridni rozdily prehlidl... :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud