Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba • Zdroj: acz
Suzuki Splash 1,0 Dual VVT (50 kW): Vyšší výkon, nižší spotřeba
Letošní novinkou u modelu Suzuki Splash bude upravený tříválec 1,0 Dual VVT. Nově instalované variabilní časování sacích i výfukových ventilů stojí za zvýšením výkonu ze 48 na 50 kW a především za snížením kombinované spotřeby o 0,3 litru na 4,8 l/100 km.
Na konci roku 2010 si už stejnou proměnou prošel čtyřválec o objemu 1,2 litru. Ten si polepšil z 63 na 69 kW a kombinovanou spotřebu snížil z 5,5 na 5,1 l/100 km.
Posílený a úspornější tříválec nemine ani sesterský Opel Agila. U něj již byla změna oznámena oficiálně jako součást modelového roku 2012 – modernizovaná verze se bude jmenovat Agila 1,0 ecoFlex. U nás ovšem Opel tento model již neprodává.