Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Suzuki SX4 GL/AC Plus 4x4: Nová verze 4x4 za 394.900,- Kč a sleva 15 tisíc Kč na všechny verze

Diskuze (24)
Suzuki rozšířilo nabídku modelové řady SX4 o novou levnější variantu s pohonem všech kol. Jedná se o model 1,6 GL/AC Plus 4x4, který obsahuje rozšířenou výbavu GL/AC a je o 30 tisíc Kč levnější než 1,6 GLX 4x4.

Od února jsou navíc všechny verze Suzuki SX4 zlevněny o 15 tisíc Kč. Základem je provedení GA s novou cenovkou 274.900,- Kč, které se nabízí jen s motorem o objemu 1,5 litru. Ten loni dostal variabilní časování ventilů a posílil o 9 kW na 82 kW (145 Nm místo 133). Výbava obsahuje dva airbagy, posilovač řízení, otáčkoměr, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a dělená zadní sedadla.

Verze GL/AC zlevnila dokonce o 30 tisíc Kč (přišla však o litá kola) na 314.900,- Kč. Výbava obsahuje manuální klimatizaci, elektricky ovládaná zpětná zrcátka, elektrické stahování předních oken, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, rádio s CD/MP3 přehrávačem a ovládáním na volantu, zrcátka a kliky dveří v barvě karoserie, 16palcová ocelová kola a palubní počítač. Zde je standardem motor 1,6 VVT o výkonu 88 kW.

Novinkou je levnější provedení motoru 1,6 VVT 4x4, výbava GL/AC Plus s cenou 394.900,- Kč. Označení Plus znamená navíc boční a okenní airbagy, přední mlhovky, sadu ochranných plastů, litá kola, střešní ližiny, vyhřívání předních sedadel a vyhřívaná zpětná zrcátka.

Vrcholem řady je provedení GLX, které také zlevnilo o 15 tisíc Kč. K výbavě GL/AC Plus přidává automatickou klimatizaci, kůží obšitý volant, elektrické stahování zadních oken, vyhřívání zpětných zrcátek, zatmavená zadní boční okna a startování bez klíčku.

Nový motor 2,0 DDiS (99 kW) má dále ve výbavě GLX navíc tempomat, ESP a šestistupňovou převodovku. Tyto položky nejsou pro ostatní verze dostupné.

Suzuki SX4 2010 hatchback - ceny na českém trhu (únor 2010)
Motor1,5 VVT1,6 VVT1,6 VVT2,0 DDiS
Převodovka5M5M (4A)5M 4x46M 4x4
Zdvihový objem [cm3]1490158615861956
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]82/600088/600088/600099/3500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]145/4400156/4400156/4400320/1500
Max. rychlost [km/h]180185 (175)175180
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,010,7 (12,3)11,511,2
Komb. spotřeba [l/100 km]6,16,2 (7,2)6,55,5
Cena GA [Kč]274.900,----
Cena GL/AC [Kč]-314.900,---
Cena GL/AC+ [Kč]--394.900,--
Cena GLX [Kč]-374.900,-
(399.900,-)
424.900,-484.900,-

Diskuze (24)
19. 2. 2010 23:43
Re: SX4 ceka na motory TDI
Ano, už se jistě nemohou dočkat na ten zázrak z Wolfsburgu - 2.0 TDI, co tak rád papá olej, též přezdívaný "prasklá hlava" :no:
18. 2. 2010 17:10
Re: SX4 ceka na motory TDI
uz ju dostala - pozeral som na ich sk stranku. Oznaceny je ako 2.0 ddis, ale mozno chlapci sikmooky konecne objavia svoje prave ja, pojdu vybrakovat sklady vw a odnesu od nich par kuskov tdi pd. >:D >:D
Nalepia na to slogan - kazdy sused bude po rannom starte pocut, ze viete sporit a potom ukazu fotku vysmiateho Adu, ktory uteka do suzuki, potom co uplne zjazdi outlandera
18. 2. 2010 16:58
Re: SX4 ceka na motory TDI
trošku karcinogénne, ale tááááák dobrééééé :-!
18. 2. 2010 16:57
Re: SX4 ceka na motory TDI
otázne je, či SX4 dostane túto novú variantu 2.0JTD.

Zavíjanie turba a klepanie auta je predsa ten športový feeling ktorý máš ako pridanú hodnotu >:-[]
18. 2. 2010 16:43
Re: SX4 ceka na motory TDI
ked si odmyslim tu reakciu na stlacenie plynu, tak mi snad nechces tvrdit,ze zavijanie turba a klepanie celeho vozidla je vyhoda tdi pd??????

Uz si si precital ten test fiatu sedici na tomto webe? V teste som nejako nenasiel zmienku o linosti a pazravosti...skus to precitat a povedz kde to mam hladat.

V poslednej dobe sa mi lepi smola na paty a fasujem hlavne naftaky