Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
10 Fotogalerie

Tahle Škoda Felicia je pozoruhodný sleeper. Pod kapotou má osmnáctistovku s turbem

Na první pohled tahle Škoda Felicia vypadá docela nenápadně, zaujmou vás možná jen litá kola. Anebo si všimnete nápisu "Motorsport" na bocích.

Jenže felicií s podobnými koly a sebevědomými polepy jezdí na silnicích pořád spousta. Tahle, která je na prodej ve Frýdku-Místku, však nabízí mnohem víc.

Pod kapotou totiž ukrývá nový motor, konkrétně osmnáctistovku s dvaceti ventily a turbodmychadlem. Tento známý motor přibližně patnáct let poháněl nejrůznější vozy koncernu Volkswagen.

Poprvé se objevil v Audi A4 v roce 1995, v roce 2010 končil v Seatu Exeo. Za těch zhruba 15 let prošel různými úpravami a k dispozici byl v několika výkonových verzích. K původní se 110 kW přibyla později varianta se 132 kW a dále provedení se 165 kW.

Prodejce bohužel neuvádí, odkud pochází motor ve felicii, ale zato se chlubí zvýšením výkonu na 200 koní, což je 147 kW. Škodovka dostala také nový mezichladič a nerezový výfuk.

Podvozek je výškově stavitelný, na všech kolech jsou kotoučové brzdy - přední kotouče mají průměr 280 milimetrů. Uvnitř bychom našli skořepinová sedadla a pětibodové bezpečnostní pásy.

A cena? Dvousetkoňová felda je k mání za 55 tisíc korun.