Také automobilky bojkotují sociální síť Facebook. Inzerovat odmítá přes 500 společností
Mnoho světových firem včetně automobilek vyhlásilo v posledních týdnech bojkot sociální sítě Facebook. Důvodem je nedostatečné potírání projevů nenávisti.
Když chce být jakákoliv společnost vidět, jednou z nejsnazších cest je reklama na sociálních sítích. Ideálně té největší, jíž je už několik let Facebook vedený zakladatelem Markem Zuckerbergem. Ten však v posledních týdnech o několik klíčových inzerentů přišel. A ne zrovna malých…
Mezi známé společnosti bojkotující Facebook patří i několik automobilek. Už nějaký čas neinzerují Ford a Honda, nyní se připojuje i koncern General Motors. Od GM tak aktuálně neuvidíte jedinou reklamu nejen na Facebooku, ale třeba i Instagramu a WhatsAppu, což jsou další platformy patřící pod křídla Marka Zuckerberga.
„Povzbuzujeme je k tomu, aby rychleji přinesli smysluplnou změnu a abychom se mohli vrátit do bezpečnějšího digitálního prostoru, což také odráží hodnoty naší značky,“ stojí v oficiálním prohlášení amerického koncernu.
