Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tesla pořád jedná o výstavbě evropského závodu. Kam se vydá?

redakce AUTO.CZ redakce AUTO.CZ 31. 7. 2018
7
Výrobce elektromobilů Tesla jedná s úřady v Německu a Nizozemsku o výstavbě své první evropské továrny, kterou označuje termínem "gigafactory". Pod jednou střechou tam chce vyrábět jak baterie, tak celé automobily. Uvedl to list The Wall Street Journal.

Jednání je podle něho v počáteční fázi a dohoda není jistá. Nicméně šéf Tesly Elon Musk v červnu řekl, že preferuje Německo, kde jedná s úřady dvou států. "Možná dává smysl německo-francouzská hranice poblíž zemí Beneluxu," napsal na twitteru. Automobilka už v této oblasti má strojírenskou divizi ve městě Prüm.

V Nizozemsku má Tesla evropskou centrálu včetně zařízení, kde dokončuje vozy montované v Kalifornii pro trhy evropských zemí.

V současné době Tesla vyrábí většinu svých vozidel ve své kalifornské továrně ve Fremontu a baterie v Nevadě u města Reno. Posílit chce svou pozici v Číně a Evropě, které jsou dvěma největšími trhy automobilů na elektrický pohon.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Hammunasakra
He he
Hammunasakra
| 31. 7. 2018
Vymejšlet že končí Facebook je dost něco jinýho než znát fakta o hledání náhrady za spalovací motory :-)

A Čína je směrem k elektromotorum dost napřed = Japonsko zas směrem k vodíku = na Olympiádě se tam v nich bude jezdit

Svět neni tak mimo jak si myslíš = zvaž verzi že tu a tam může bejt někdo dál než ty [odkaz]
Avatar - WinDiesel
He he
WinDiesel
| 31. 7. 2018
Jo nás to baví !!! :-) .-) :-) Ale že Tě to furt baví s tou Čínou :-) Když nějaká země v úplně jiných podmínkách dělá něco úplně jiného, proč ji bezhlavě napodobovat?
A Čína má jeden VELKEJ PROBLÉM, smog, který je šílený a který tady nikdy nikdo neviděl, i když jsou tady přece ty zlé diesely :-)
V Číně žádné osobní diesely nejezdí, co tam probůh budou zakazovat aby zlepšili emise jako v Německu? V tom si alespoň Čína nelže do kapsy a BENZÍNOVÁ auta jsou pouštěna do provozu jen jednou za 2 dny.
A takový detail, že mix v Číně je z 85% tvořen spalováním uhlí ….. jen detail. Aglomerace jsou obrovské a uhelné elektrárny stojí přímo v aglomeracích, není to tedy tak že by se elektrika vyrobila 200 km daleko a ve městě jezdily jen "zero emissions" vozidla. :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
He he
Hammunasakra
| 31. 7. 2018
Že vás to furt baví [odkaz] :-)
Avatar - fostek
He he
fostek
| 31. 7. 2018
Ten dobytek totiž cejtí, že eurohovada v Bruselu i pomatenci v národních vládách jsou natolik opilý elektrifikací, že by mohl vydojit dotace!!! Je to asi tak cool, jako ta jeho ponorka. :-)
BMW
Nicco
| 31. 7. 2018
BMW si vybralo Madarsko a po Audi a Merecedesu maji kompletni nemeckou trojku. Muzeme rict ze z Nemcu tam je i VW a jeste i Opel. Nemci je musi milovat. Orbanovi to taky hraje do karet.