Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota Auris 2013 zná české ceny, stojí od 330 tisíc Kč

Diskuze (120)
Toyota tento týden uvádí na trh novou generaci hatchbacku Auris. Od začátku nabídne dva benzinové, dva dieselové a jeden hybridní pohon.

Nová Toyota Auris se nepouští do souboje o co nejnižší cenu. Místo toho vyráží do prodeje s bohatou základní výbavou, ke které přidává odpovídající cenovky. Nejlevnější provedení Power odpovídá složením výbavy úrovni Luna u předchozí generace, oproti ní se ceny změnily v řádu tisícikorun.

Standard Power nově obsahuje kompletní bezpečnostní výbavu: stabilizační systém, asistent rozjezdu, kotoučové brzdy na obou nápravách a hlavně sedmero airbagů (včetně kolenního pro řidiče). Dále nechybí LED denní svícení, automatická klimatizace, elektrické stahování předních oken, rádio s USB a ovládáním na volantu, palubní počítač a další.

Active přidává proti dvacetitisícovému příplatkupřední mlhovky, kožený volant, Bluetooth a multimediální systém Toyota Touch. Za 15 tisíc je možné přidat funkci navigace v zařízení Toyota Touch&Go.

Hybridní Auris má ve výbavě Active navíc standardně litá kola.

Toyota Auris 2013 - ceny benzinových motorů
Motor1,33 Dual VVT-i1,6 Valvematic1,6 Valvematic1,8 HSD
Převodovka6M6MCVTe-CVT
Zdvihový objem [cm3]1329159815981798
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]73/600097/640097/640073/5200*
Největší toč. mom. [Nm/min-1]128/3800160/4400160/4400142/4000
Max. rychlost [km/h]175200190180
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,610,011,110,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,55,95,73,9
Cena Power [Kč]329.900,-349.900,---
Cena Active [Kč]349.900,-369.900,-399.900,-489.900,-
Cena Style [Kč]-429.900,-459.900,-539.900,-
* Celkový systémový výkon soustavy HSD je 100 kW

Vrcholné provedení Style má litá kola, xenonové světlomety, dvouzónovou klimatizaci, elektrické stahování zadních oken, elektricky sklopná zrcátka, kůží čalouněnou palubní desku, vyhřívání předních sedadel, čalounění látka/kůže, bezklíčový vstup, parkovací senzory a automatický parkovací asistent.

Toyota ale více spoléhá na prostřední výbavu Active a nabídku výhodných paketů. Design (+10.000,-) obsahuje litá kola a zatmavená zadní okna; Business (+11.500,-) tempomat, parkovací senzory a parkovací asistent; Comfort (+10.000,-) přidá světelný a dešťový senzor, elektricky sklopná zrcátka, zatmavená okna, vyhřívání sedadel, elektrické stahování zadních oken a bezklíčový vstup; Sport (+15.000,-) znamená 17palcová kola, sportovní sedadla a zatmavená okna; a Skyview (+15.000,-) je panoramatická střecha dostupná jak pro Active, tak pro Style. Pakety lze libovolně kombinovat.

Toyota Auris 2013 - ceny dieselových motorů
Motor1,4 D-4D1,4 D-4D2,0 D-4D
Převodovka6M6MA6M
Zdvihový objem [cm3]136413641998
Válce/ventily4/24/24/4
Největší výkon [kW/min-1]66/380066/380091/3600
Největší toč. mom. [Nm/min-1]205/1800-2800205/1800-2800310/1600-2400
Max. rychlost [km/h]180180200
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,514,710,0
Komb. spotřeba [l/100 km]4,24,24,3
Cena Power [Kč]389.900,---
Cena Active [Kč]409.900,-434.900,-449.900,-
Cena Style [Kč]469.900,-494.900,-509.900,-

Diskuze (120)
2. 2. 2013 23:43
Design
Golf - propracované a uhlazené designové detaily tvořící nudný a po velmi krátké době nezajímavý celek

Auris - těžko pochopitelný design jednotlivých prvků tvoří dohromady celek, který napoprvé velký dojem neudělá, ale na rozdíl od golfa časem zraje, začíná se líbit později, ale o to pak déle a stárne daleko pomaleji

Takhle to vidím u většiny aut od VW x Toyota....
Co se týče motorů, mám radši jednodušší atmosféry, proto jednoznačně Auris.
Avatar - Cuba66
7. 12. 2012 14:05
Re: Cena
Dlouho a spolehlivě jezdit jo? Mám Aurise D4-D a s odpuštěním se to sere od prvního dne. Ještě že toho většinu pokryla záruka... A nebo je to schválně, abych mohl vyzkoušet ostatní Toyoty, které mi půjčovali jako náhradní vozy >:D
6. 12. 2012 09:41
Re: Cena
přesně .-)
5. 12. 2012 09:49
Re: Cena
Dali sme na odporucania a recenzie a objednali sme bez vyskusania. Snad sa to zlepsi, tak pockam so zavermi, zatial som rad, ze mam Focus. A to som sa pozeral po Golfe 6xkw 8-s
5. 12. 2012 09:47
Re: Slabsi verze = vzadu torzni pricka
V tom problém opravdu nevidím.