Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tvůrce HN R200, moderního erka, teď nabízí úpravu Porsche 911. Jak se vám líbí?

Jan Zajíc Jan Zajíc 29. 7. 2022 • 07:38
26
1
Zobrazit náhledy (26)
Porsche 911 Edit Porsche 911 Edit Porsche 911 Edit Porsche 911 Edit Porsche 911 Edit Porsche 911 Edit Porsche 911 Edit Porsche 911 Edit Porsche 911 Edit Porsche 911 Edit Porsche 911 Edit Porsche 911 Edit Porsche 911 Edit Porsche 911 Edit HN R200 HN R200 HN R200 HN R200 HN R200 HN R200 HN R200

Petr Novague je významný český designér, který společně s Markem Hoffmann stojí za jedinečným sporťákem HN R200. Nyní na sebe upozorňuje novým automobilovým projektem.

Vůz HN R200 si jistě vybavujete: supersport s motorem uprostřed, pro který se vžila přezdívka "moderní erko", vznikl na základě Audi R8 jako pocta prototypu Škoda 200 RS, odvozenému ze slavné Škody 110 R. V podobě konceptu se veřejnosti představil v dubnu 2015, na podzim roku následujícího na silnice vyjel první produkční kus.

Nakonec byly podle dostupných informací vyrobeny celkem čtyři exempláře. Víme, že první vůz byl oranžový, následující dva pak modré: jeden s tmavší metalízou, druhý s pastelově modrým lakem. Podobu čtvrtého neznáme.

Nedávno však Petr Novague představil nový automobilový projekt - tentokrát skromnější a méně rozsáhlý, přesto zajímavý. Jmenuje se 911 Edit a jak už jistě tušíte, má co dočinění s Porsche 911. V tomto případě s generací 997. Novague je mimochodem českým ambasadorem značky Porsche.

911 Edit představuje poměrně rozsáhlou úpravu vozu. Auto projde odstrojením, a důležité staré díly nahradí nové komponenty, Novague zdůrazňuje zejména výměnu transmisní hřídele. Motor ale také projde kompletní generálkou.

Vůz dále dostane nové pružiny, nové tlumiče, novou brzdovou soustavu a nový výfukový systém od FVD. Druhá fáze se týká designu a interiéru. Do kabiny se nastěhuje nový volant, doplněný o novou středovou konzoli a novou řadicí páku.

Video se připravuje ...

Dále dojde k výměně některý částí karoserie, nové panely jsou přitom vyrobeny z uhlíkových vláken. Všimnout si můžeme odlišného předního nárazníku, ještě výraznější jsou ale změny na zádi. I tady se objevuje nový nárazník, doplněný však o neobvykle vyhlížející světla a karbonový difuzor.

Upravený design podtrhují nová kola, součástí přeměny je také přelakování vozu.

Každá přestavba po dokončení dostane vlastní "výrobní" číslo. Cenu úpravy bohužel neznáme.

Doporučujeme

Témata