
Umělá inteligence by mohla prodávat auta. Už za dva roky!
Generální ředitel společnosti Phyron odhaluje nový pohled na budoucnost prodeje automobilů. Do dvou let si budeme vozy kupovat od umělé inteligence.
Umělá inteligence je technologický trend, který se stále více etabluje v různých odvětvích našeho každodenního života. Nejenže mění způsob, jakým se učíme a komunikujeme, ale rovněž otevírá nové možnosti v oblasti podnikání a obchodu. Dle slov generálního ředitele společnosti Phyron, Johana Sundstranda, může v budoucnu AI výrazně ovlivnit prodej automobilů - hlavně těch z druhé ruky. Ptáte se jak?
Phyron vytvořil software, který dokáže nahradit obyčejné obrázky a strohý popis vozu jediným videem, vytvořeným umělou inteligencí. Ke snímkům přidá nejrůznější efekty, doplní několik záběrů z fotobanky a postupně promítá nejdůležitější informace. Tyto reklamy lze následně použít na samotných webech prodejců, ale i na sociálních sítích, kde mohou mít potencionálně větší dosah.
„Víme, že trh s automobily je nyní konkurenčnější než kdykoliv předtím. V tomto prostředí je třeba uvítat cokoli, co vašemu podnikání poskytne konkurenční výhodu a zvýší efektivitu. Ukázalo se, že videa poháněná umělou inteligencí prodávají automobily o 3 až 5 dní rychleji, a po přidání hlasového komentáře vytvořeného umělou inteligencí se tato efektivita ještě zvýší,“ vysvětluje Sundstrand.
„Je jen otázkou času, kdy technologie pokročí natolik, aby se aplikace poháněná umělou inteligencí mohla přiblížit tomu, jak prodejce prodává automobily offline. Ná základě současné rychlosti vývoje a zavádění umělé inteligence si myslíme, že by to mohlo být již v roce 2025,“ doplňuje generální ředitel společnosti Phyron.