Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Úpravce udělal ze Citiga okruhovou hračku s dvoulitrovým TDI. Drobek má 360 koní

Martin Tolar Martin Tolar 2. 5. 2019
38
Zobrazit náhledy (38)
Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail Škoda CitiGo 4-Motion 2.0 TDI 16v Common Rail

Postavit si nějakou hračku podle svého vkusu láká kde koho. Někdo k tomu využívá vozy značky Škoda. A někdo dokonce i její nejmenší model.

Takže se seznamte s britskou Škodou Citigo 4Motion 2.0 TDI 16V Common Rail. A ano, všechno tohle v tom autě je. Motor přitom nemá sériové parametry, je naladěn na 360 koní a 600 Nm. Má snížený kompresní poměr, jiné vačky, ojnice, ventily, vodní pumpu, chlazení s chladičem z Ibizy, dál je tu nové palivové čerpadlo, sání i výfuky vyvedené na boky auta. Také původní turbo bylo nahrazeno typem Garett GTD2872VR.

Naftový dvoulitr je spojený s šestistupňovým manuálem 02M GUC 6. Pokud si ale myslíte, že je auto lehké, tak 1160 kilogramů je na maličké Citigo celkem dost. Ale všechna ta nová výbava včetně samosvorného diferenciálu Quaife a systému Haldex zkrátka něco váží. Podvozek se skládá ze zakázkových tlumičů a pružin Eibach. Řízení je také z Ibizy, čtyřpístkové brzdiče zase z Porsche. Kotouče 288 milimetrů jsou od firmy Brembo. 

Interiér sice byl trochu vyprázdněn, ale je tu nový ochranný rám dle homoogace FIA. Skořepinová sedadla s šestibodovými pásy jsou samozřejmostí, před spolujezdcem je opěrka pro nohy. Palubka je poflokovaná, volant je od OMP a dodáno bylo i široké zpětné zrcátko. Sedmnáctipalcová kola Spyder zase poznají majitelé prvních Octavií RS. Přední nárazník byl upraven, aby se pod něj vešel mezichladič. Boční okna jsou z polykarbonátu, zakázková jsou i přední světla od Modified Lights UK. Za autem stojí firma Darkside Developments.

Sprint na čtvrt míle zvládne toto Citigo za 13,25 sekundy a na konci mu naměří 170 km/h. Nejsou mu ale cizí ani okruhy. Jak se můžete na videu sami přesvědčit, nebojí se ani toho nejslavnějšího - německého Nürburgringu. 

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku