Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Úspěšný Peugeot 3008: 50.000 objednávek za první půlrok • Zdroj: acz
Peugeot 3008 se začal prodávat letos na jaře. Nejprve na klíčových trzích jako je Francie, Itálie, Německo nebo země Beneluxu, nyní už je dostupný ve většině evropských zemí, ačkoliv v Británii se začal prodávat až nyní v listopadu. V České republice se 3008 prodává od konce května s první cenou 479.900,- Kč.
Výroba po šesti měsících překročila hranici 50.000 kusů a počet objednávek od evropských zákazníků se této hranici blíží. I na českém trhu se tento crossover kombinující prvky MPV a SUV těší relativně velké oblibě – do konce října bylo zaregistrováno 162 ks, z toho jen v říjnu 45 ks, což znamená 11. místo v pořadí všech MPV a osobních užitkových vozů.
Zajímavé je rozložení prodejů mezi jednotlivé verze modelu. Celých 60 % zákazníků preferuje vyšší stupeň výbavy Premium Pack (na některých trzích Feline). Z pohonných jednotek jasně vedou diesely – na 1,6 HDi připadá 60 % prodejů, na 2,0 HDi 15 % a zbylých 25 % je téměř rovnoměrně rozloženo mezi 1,6 VTi a 1,6 THP. U nás je bilance benzin/diesel vyrovnaná, 54 % registrací připadá na vznětové motory.
Aktuální výrobní kapacita továrny v Sochaux je 530 kusů denně, na stejné výrobní lince se od října vyrábí také odvozený větší model 5008 v počtu 360 kusů denně. V roce 2010 chce Peugeot prodat 90.000 kusů modelu 3008.
Doporučujeme |
Test: Peugeot 3008 1,6 THP – Lev v rouše SUV |
Představujeme: Peugeot 3008 – Pan Nezařaditelný |
Peugeot 3008 1,6 THP: 5 kW navíc a Euro 5 za stejnou cenu (od 569.900,- Kč) |