Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

V Liberty Walk si po Ferrari F40 smlsli na Testarosse. Je z ní placka!

Dominik Kovář
Diskuze (0)

Japonský úpravce Liberty Walk se u svých vylepšení v žádném případě nedrží zkrátka, což ostatně dokazuje tento body kit pro Ferrari Testarossa. 

Osmdesátkový „oplodňovák” Ferrari Testarossa je dodnes jedním z nejhezčích vozů, které kdy automobilka z Maranella vypustila do světa. Testarossa se světu poprvé ukázala na autosalonu v Paříži v roce 1984. Design modelu je prací návrhářů z Pininfariny, kteří inspiraci čerpali například i z dobových monopostů formule 1.

V roce 1991 Testarossu nahradil model 512 TR (Testa Rossa). Jednalo se o modernizací Testarossy a po stránce designu se křivky vozu mírně zakulatily. Pod kapotu vozu dalo Ferrari 4,9 litrový plochý dvanáctiválec, který měl výkon 315 kW (428 koní) a 491 Nm točivého momentu. Maximální rychlost byla 314 km/h a z nuly na sto se tento sporťák dostal za 4,8 sekundy. 

Video se připravuje ...

Právě Testarossu v modernizované verzi, model 512 TR, použil známý úpravce Liberty Walk z Japonska ke svému dalšímu tunerskému umění. V Liberty Walk i přes rozšířený body kit zachovali sériový přední a zadní nárazník, přičemž ten přední doplnili o velký splitter. Rozšíření vozu mají na starosti šroubované lemy blatníků a u zadního nárazníku dochází k rozšíření pomocí náhražky difuzoru.

Došlo také ke snížení světlé výšky a to o pořádný kus, jak je tomu u tohoto úpravce zvykem. Na zakázku jsou použita kola s větším průměrem, obutá do pneumatik Advan. Jejich stříbrný design dokonale kontrastuje s černým lakem exteriéru. K němu se přidávají zatemněná boční a zadní okna. 

Jelikož se na přestavbu motorů v Liberty Walk příliš nesoustředí, dá se počítat s tím, že původní technické specifikace plochého dvanáctiválce byly zachovány. Ani v popisu u fotek sdílených na sociálních sítích nebyla od tunera o změně technických parametrů motoru ani řeč. 

Liberty Walk se naopak chlubí, že je tento konkrétní vůz již prodán. Nemáme nejmenší tušení, kolik mohou tyto úpravy na Testarossu stát, ale pokud vám jedna stojí v garáži a tento body kit vás oslovil, stačí Liberty Walk kontaktovat. Otázka zní: opravdu byste po něčem takovém u této klasiky toužili?

Dominik Kovář
Diskuze (0)

Doporučujeme