Volkswagen opět poodhaluje nový Amarok, tentokrát i na videu
Nový Volkswage Amarok bude představen přesně za týden, přesto nás automobilka láká na jeho odhalení zveřejňováním dalších materiálů.
Automobilka Volkswagen, respektive její divize Užitkové vozy, se pochlubila další ukázkou nové generace očekávaného pick-upu VW Amarok, jehož představení prostřednictvím digitální premiéry je naplánováno již na čtvrtek 07. července. Namísto samotných snímků však automobilka rovnou vydala i dvě videa.
Jak už to u podobných ukázek bohužel bývá zvykem, žádné konkrétnější novinky z nich nevykoukáme. Přesto můžeme zmínit alespoň blatníky s výraznými tvary a samozřejmě nebude chybět oplastování lemů podběhů.
Automobilka také částečně poodhalila nové světlomety, které budou zřejmě nižší a dostanou ostřeji řezané tvary. Především se ale dočkají technologie ID.Light a za pozornost stojí i jejich výrazné tvary LED denního svícení.
Automobilka na dalších materiálech ukázala něco víc z karoserie, spíše než tvary však zaujmou nové grafické polepy na bocích. Kromě nich automobilka nabídne také zcela novou nabídku kol a těšit se můžeme i na terénní pneumatiky přímo z výroby – samozřejmě u vybraných verzí.
Díky kombinaci pohonu všech kol, dostupného ve dvou verzích, a terénním pneumatikám z výroby pak automobilka odvážně prohlašuje, že nic nebude Amaroku bránit v tom, aby se okamžitě vydal na off-road, jízdu po nezpevněných cestách nebo po stavbách.
Automobilka zatím drží další detaily pod poličkou, v minulosti už ale nabídla pohled do kabiny, která by měla po vzoru sesterského Fordu Ranger nabídnout vertikální infotainmenty s úhlopříčkou 10 či 12 palců, řadu tlačítek i otočných voličů a snad se dočkáme i originálních praktických řešení.
Po stránce technologické výbavy by měl Amarok nabídnout přes 30 asistenčních systémů, které řidičům usnadní práci, více než 20 systémů se přitom v Amaroku objeví vůbec poprvé. Přesný seznam zatím nemáme, automobilka už ale naznačila, že by mohlo jít o hlídání jízdy v pruzích, rozpoznávání značek, hlídání okolí vozu, asistenty světel, atd..
Velká očekávání však panují také ohledně pohonných jednotek. Zřejmě v závislosti na trzích by automobilka mohla nabídnout jeden benzínový a až čtyři vznětové motory o objemu od 2 do 3 litrů. V nabídce přitom nebudou chybět čtyřválce ani šestiválce, které mohou pohánět pouze zadní kola, nebo dva systémy pohonu všech kol.
Ve čtvrtek sedmého se tedy rozhodně máme na co těšit. Na vybrané trhy by se pak nový Amarok mohl dostat zřejmě ještě před koncem roku, v Evropě ho ale očekáváme spíš později.