Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volvo: Severský styl na jihu Prahy

Ondřej Šuch
Diskuze (0)
Volvo Auto Czech otevírá nové Zákaznické centrum. A není to jen obyčejný autosalon.

Obchodní zóna v Praze-Průhonicích je od minulého týdne plná Volva. Při příjezdu od Brna upoutá nejprve rozsáhlý areál Truck Centra a těsně před sjezdem z dálnice funguje nyní i nové Zákaznické centrum pro osobní vozy.

Zákaznické centrum nabídne nadstandardní služby jak zájemcům o koupi nového vozu, tak i stávajícím uživatelům vozů této značky. Součástí centra je také autorizovaný servis, který zajišťuje společnost s téměř desetiletými zkušenostmi v servisu vozů Volvo: Auto Kurtz. V Zákaznickém centru bude též sídlo celé společnosti Volvo Auto Czech.

Zákaznické centrum je v duchu filosofie značky Volvo prioritně zaměřeno nikoliv na vozy samotné, ale na spokojenost a dobrý pocit člověka – uživatele. Tomu odpovídá i podoba a vybavení centra v severském stylu. Nechybí například pohodlná křesla nebo dětský koutek. Závažné rozhodnutí, jakým bezesporu nákup nového vozu je, tak bude moci zákazník učinit v příjemném prostředí, bez stresu a s maximem potřebných informací.

„V rámci dlouhodobého projektu chceme nabídnout takové služby, které půjdou nad rámec očekávání našich stávajících i budoucích zákazníků,“ říká Desmond Mullan, ředitel Volvo Auto Czech. Péče o klienty bude založena v maximální možné míře na přímém kontaktu mezi značkou Volvo a zákazníkem po celou dobu životního cyklu vozu. „Takto nejlépe poznáme potřeby našich klientů a nejlépe je můžeme uspokojit,“ uvádí Desmond Mullan.

Klíčem k úspěchu přímého přístupu k zákazníkům je mobilita, flexibilita a kvalita všech služeb spojených s výběrem, nákupem a užíváním vozu. Zákazník nejprve dostane všechny potřebné informace k tomu, aby se mohl sám rozhodnout. Přitom nebude záležet na tom, jakým způsobem dojde k předání informací, zda přímo v Zákaznickém centru či v prostředí klienta.

Zákazníkům se budou věnovat špičkově vyškolení poradci, kteří jim dokáží poskytnout všechny informace, potřebné k co nejlepšímu rozhodnutí. Poradci mohou zákazníka, pokud si to přeje, navštívit třeba v jeho práci či na chalupě. Vůz, o který má klient zájem, si může vyzkoušet nejenom ve všední den, ale také o víkendu.

Při nákupu nového vozu bude díky službám Zákaznického centra klient v nevyšší možné míře zbaven vyřizování formalit spojených s přihlášením vozu, leasingem atd. Jednotlivé vozy budou v péči centra i po celou dobu provozu, jejich majitelé zde najdou jak technický servis, tak i poradenství či výběr originálních doplňků. Konečně při rozhodnutí o koupi nového vozu zde najdou klienti špičkovou podporu při prodeji dosavadního auta a výběru nového modelu. Inovativní služby, které ve svém právě otvíraném Zákaznickém centru nabízí společnost Volvo Auto Czech se v blízké budoucnosti stanou standardem pro všechny autorizované prodejce vozů Volvo v České republice.

Otevřením nového Zákaznického centra se Volvo v České republice rozhodlo vyjít svým zákazníkům vstříc a nabídnout jim osobité a nestandardní služby, které posílí vnímání Volva jako unikátní značky. „Auta se od svého vzniku proměnila neuvěřitelným způsobem, styl prodeje však zůstal prakticky stejný,“ tvrdí Desmond Mullan. „Je na čase to změnit,“ dodává.

Ondřej Šuch
Diskuze (0)