Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW chystá nové sedmimístné SUV pro Evropu. Vyrábět jej bude doma ve Wolfsburgu

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 19. 11. 2020 • 10:42
39
9
Zobrazit náhledy (39)
Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron Volkswagen Tayron

Roli sedmimístného SUV Volkswagenu zastupuje na evropských trzích Tiguan Allspace. Za nějaké čtyři roky by jej však mohla nahradit novinka s čínskými kořeny.

Automobilka Volkswagen chce od roku 2024 stavět ve svém závodě ve Wolfsburgu velké sedmimístné SUV pro evropské trhy. Roli takového vozu u nás nyní zastupuje Tiguan Allspace dovážený z Mexika. Novinka by tak mohla být jeho potenciálním nástupcem a sdílela by techniku s čínským SUV Tayron (viz fotogalerie).

Pokud auto opravdu dorazí, vyplnilo by mezeru mezi Tiguanem a vlajkovým Touaregem. Informace citují zahraniční média s odkazem na interní dokument, jehož části se dostaly na veřejnost: „Hlavní závod obstará výrobu sedmimístného SUV, sjíždět bude z montážní linky číslo 2. Tento model se bude orientovat na Tayron, jenž se aktuálně vyrábí v Číně,“ stojí v dokumentu zaslaném zaměstnancům společnosti, ke kterému se dostal Automotive News.

Že se připravované sedmimístné SUV stane náhradou Tiguanu Allspace sice nikdo oficiálně nepotvrdil, ale dost tomu nahrávají i nedávná slova Franka Welsche, šéfa výzkumu a vývoje VW: „Vozů kategorie SUV máme dost. Nepotřebujeme jich dalších deset. Musíme mít portfolio, které je efektivní z hlediska objemu prodejů,“ uvedl v jednom z rozhovorů. O tříštění pozornosti na vícero SUV a crossoverů tak VW nemá zájem.

„Pokud máme příliš mnoho modelů a prodáme pouze 30 až 40 tisíc kusů ročně, nemůžeme na tom vydělat peníze. Zaměříme se na vozy, které mají předpoklad být úspěšné,“ dodal v rozhovoru pro britský Autocar. Otázkou zůstává, kdy se o novince pro evropské trhy dozvíme nějaké další podrobnosti.

video

Související články

Témata
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2020 16:04
Re: 40 tisíc ročně?
Hele pravda se tu radši neříká ostatně VÍŠ jak dopadl https://www.csfd.cz/…-lyndon/prehled/ ;-)
Avatar - Barry Lyndon
19. 11. 2020 15:58
Re: 40 tisíc ročně?
Diesel maniaci nechápou, že mor dieselů v osobních autech vznikl výhradně v Evropě a to z důvodu absurdně nastavených spotřebních daní. Je to tu hluboce zakořeněné. Běžný Jouda prostě nechápe daňový systém komplet (je jedno jestli jde o DPH, "superhrubou" mzdu a nebo spotřební daň z paliv), jsou to naprostí mimoňové...
19. 11. 2020 15:09
Reakce na Korejce, řekl bych
Nové Santa Fe a Sorento vypadají docela povedeně a prodloužený Tiguan jako konkurent by nemusel stačit, tak bude nový model.

Touareg sice nabízí daleko více, ale ten už patří do jiné ligy nejen jízdně (motory V6 uložené podél, 8. st. ZF, vzduchové odpružení), ale i cenově.
Avatar - SCHROJF
19. 11. 2020 14:26
Re: Stále na jedno brdo
Asi tak ako Kamzík...sorry Kamiq :-[]
Avatar - Uživatel_5340709
19. 11. 2020 14:17
Re: Stále na jedno brdo
To jo,................. já lidem přeju ke spokojenosti sedmimístnej gazík. :yes: :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud