Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Golf Cabrio: První dojmy

1. 3. 2011 • 20:00
34
13
Zobrazit náhledy (34)
Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf
V souvislosti s novým Golfem Cabrio nás neustále napadá jedna otázka: mohlo by v kompaktním kabriu vůbec být víc místa?

Volkswagen Golf už potřetí v historii odhodil střechu. Na rozdíl od většího a svébytně tvarovaného Eosu zůstali konstruktéři Golfu Cabrio věrni klasické koncepci s plátěnou střechou a tím oživili prakticky vymírající druh.

Designován podoba s Golfem je stejně jako u Golfu I Cabrio a Golfu III Cabrio tak velká, jak jen může být – takto vypadá úcta k tradicím v podání VW. Hatchback a kabriolet jsou si ale velmi podobné i vnitřním prostorem.

Pracoviště řidiče se shoduje s výchozím modelem, až na jednu drobnou změnu. Na středovém panelu před loketní opěrkou se nachází tlačítka pro stažení všech oken najednou a pro složení/natažené střechy. Řidič si bude libovat v dostatku prostoru ve všech směrech – neubíralo se na šířku a na délku, ale v zásadě ani na výšku!

Se sedákem v nejnižší poloze je jeho svislá vzdálenost od rámu čelního okna 77 cm. Naprosto stejnou hodnotu jsme naměřili u roadsteru Mazda MX-5, který je mezi malými auty bez střechy etalonem.

Stěžovat si nemohou ani pasažéři na zadních sedadlech. V podélném směru rozhodně trpět nebudou a zúžení interiéru kompenzuje vynechání prostředního místa k sezení. Zadní sedadla jsou mimoto vhodně tvarovaná a dovolují usadit se do přirozené pozice s mírně dozadu opřenými zády.

Jednoduše – oficiální fotografie Golfu Cabrio obsazeného čtyřmi pasažérkami rozhodně nejsou nadnesené a nejedná se o marketingový trik. Jediné, co může zhoršit komfort vzadu, je proudění vzduchu. K posouzení si ale musíme počkat na první svezení.

Pokud si měl kabriolet zachovat vnější rozměry hatchbacku, musel přirozeně někde vzniknout kompromis. Tím je minimalistický vstup do zavazadlového prostoru, tvořený výklopným zadním čelem. Samozřejmě ani zavazadlový prostor jako takový se taky nemůže s hatchbackem ani v nejmenším rovnat a sklápění zadních sedadel je, vzhledem k minimalistickému průchodu do kabiny, v autě jaksi z povinnosti.

Témata
2. 3. 2011 20:11
Golf cabrio alebo rozpravka o tom:
ako dojebabrat vcelku podarene auto tym najnudnejsim interierom.. Nekompozicia tvarov ako sportova maka so zakomponovanym nizkym spojlerom a decentna zadna cast az moc usadla je uz klasikou prebranou z audi.. Ale co branilo konstrukterom trochu na vonkajsok nadviazat aj interier a aspon trochu odlisit majitela od tych klasickych sluzobnych social editions?

Co je toto??? [odkaz]
Avatar - Krispos
2. 3. 2011 08:21
Re: ten interiér..
Jízdou v kabrioletu si člověk užívá pocit z jízdy, k čemuž jednoduché a přehledné ovládání pomůže víc než ovládací panel Enterprise a vietnamské diskotéky v jednom....
Avatar - Ricardo
1. 3. 2011 23:55
Re: GÉ JAKO... GABRIO
Eos je ale PQ46. Ne že by to byl kdoví jaký rozdíl, ale přece jen...
1. 3. 2011 22:15
Re: ten interiér..
Interiér je pecka. Jen ho zabydlet, viď :-)
1. 3. 2011 22:14
Re: ten interiér..
Na maňáskové divadlo musíš jinam...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku