Vzducholodě Good Year po 12 letech zpět v Evropě

Abarth
Abarth
2 Fotogalerie
Aleš Dragoun
Diskuze (4)
Vzducholodě s reklamou Good Year se po dvanácti letech vrací na evropské nebe. Jejím cílem ale není jen propagace samotného výrobce pneumatik.

Akce Good Year Safety Tour se bude konat od března do října tohoto roku celkem ve dvaceti státech starého kontinentu. Na nebi se objeví dvojice vzducholodí, jejichž konstrukce nemá vnitřní strukturu, jedná se tedy vlastně o horkovzdušné balóny, pouze silueta je jiná.

Prioritou marketingových prezentací bude bezpečnost silničního provozu. Firma chce zvýšit povědomí o obezřetném a správném chování při každodenním pohybu na silnicích. Ač žijeme v 21. století, stále existuje dost řidičů (a nejen jich), kteří jsou zatím nepoučitelní. Hugues Despres, ředitel divize pro Evropu, Střední východ a Afriku, k tomu řekl: Budeme zároveň prezentovat náš pokrok v oblasti pneumatik. Ten se bude týkat jak novinek v oblasti bezpečnosti, tak i ekologie, tedy zejména pozitivního vlivu na životní prostředí.

Good Year používá své vzducholodě ji 85 let. V poslední dekádě absolvovaly světové turné, létaly v USA i v Číně, v Evropě byly naposledy k vidění v roce 1999. Německá pobočka koncernu Good Year Dunlop Tires se pak zaměří na domácí značku Fulda, která patří také do jejího portfolia. K reklamě hodlá využít všech současných možností včetně internetu a sociálních sítí.

Vstoupit do diskuze (4)