Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Wildcat Defender: Britská terénní ikona s motorem z Corvetty

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 1. 12. 2014 • 17:56
15
5
Zobrazit náhledy (15)
Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender
Dieselový Defender je bezvadný dříč a nesní majitele zaživa. Jenže jsou mezi námi i tací, kteří nějaký ten litr paliva prostě neřeší. Ani benzinu.

Britská firma Wildcat Automotive staví speciály na základě Land Roveru Defender. Převzala výrobu závodních strojů s motory V8 od Bowleru a kromě toho dokáže vytunit i sériová auta. Jak? Úplně jednoduše Do Defenderu zamontuje motor z Corvetty...

Dlouhatánské označení Wildcat Defender LS3 V8 110 XS SW je snadno rozluštitelné. Tak předně se jedná o uzavřený „station“ s nejdelším rozvorem 110 palců (2794 mm) a jeho srdcem je vidlicový osmiválec LS3 ze slavného amerického sporťáku. Zámořský buchar objemu 6,2 l dává 321 kW a více než 540 N.m ve 4700 otáčkách. Wildcat používá kompletní pohonné jednotky včetně šestistupňové samočinné převodovky GM 6L80. Není problém ale agregát dále vyladit až přes 410 kW. Stačí mít jen nějaké ty libry navíc. Pokud jich je méně, může si zájemce třeba objednat jen automatický šestikvalit od Fordu k základnímu dieselu.

Zvenčí přitom hnědé auto na firemních fotkách vypadá takřka sériově. Má širší blatníky a další úpravy včetně do nárazníku integrovaných výfuků, ale z dálky je skoro nepoznáte. Interiér jsou schopni Britové přečalounit luxusní kůží a dovnitř umístit čtveřici takřka závodních sedaček. Ovladače a veškeré budíky se ale nezměnily, všechny funkce jsou s novým motorem sladěny perfektně, veškerou nutnou elektroniku programátoři u Wildcatu předělávají. Propagační video v typicky anglickém počasí (je pěkně mokro) je sice, pravda, trochu amatérské, zprostředkovává však hlavně nádherný zvuk osmiválce. Ten vám nafťák opravdu nenabídne!

Mimo Británii poladěné Defendery neseženete, takže budou mít volant vpravo. Což může představovat problém s českými úředníky, kteří si nevšimli, že auto s pravostranným řízením už lze přihlásit v celé Evropské unii.

Související články

Témata
2. 12. 2014 07:53
posledni odstavec?
jak na videu, tak na fotkach je ukazana verze s levostrannym rizenim, takze posledni odstavec novinky se faaakt moc netrefil >:D
Avatar - hedvin
1. 12. 2014 21:24
Re: G
třeba bude levnější než G AMG, ale pořád už je to stará vrána kam si není dát kam levou nohu a ruku
Avatar - Dzakobo
1. 12. 2014 20:53
G
Málokdo dá přednost takovému Defenderu pře MB G, a to ani nemusí být AMG. Gčko má svou auru, toto bude jen pracant od bláta.
1. 12. 2014 17:09
čr
Dovoz resp. registrace těchto aut je možná i v ČR a spousta lidí si už taková auta vozí ;-) ... ale samozřejmě jsme v čr a proto více méně místo toho, aby to byly nějaké zajímavé kousky u kterých řízení na druhé straně s ohledem na počet ujetých až tak nevadí, tak si čecháčci vozí dobité vraky jako rodinná auta ... ale ušetřili, byla levná ... >:D :yes:
A ještě dotaz k redakci - a proč to auto na obrázku má volant vlevo ?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku