Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Yamaha Xenter 125 je městský elegán na vysokých kolech

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 3. 1. 2019
29
Zobrazit náhledy (29)
Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125 Yamaha Xenter 125
Yamaha v rámci své rodiny strojů, které spojuje označení Urban Mobility, nabízí i praktický a zároveň stylový městský skútr Xenter 125.

Yamaha se v současnosti může pochlubit velmi pestrou nabídkou skútrů, z nichž většina sází na sportovní styl, ale výrobce s trojicí zkřížených ladiček ve znaku myslí i na zákazníky, toužící po praktičtějším stroji. Právě pro ně je připraven model Xenter 125.

Tento skútr podle oficiálních materiálů značky Yamaha představuje stylový dopravní prostředek do města. Nabízí vzpřímenou jízdní pozici a plochý nášlap, který je zárukou pohodlné jízdy. Velká kola navíc dodají jistotu při jízdě.

Yamaha Xenter 125 na první pohled zaujme právě svými 16palcovými koly, která doplňují nenucené elegantní linie i praktická řešení. Z nich lze vyzdvihnout zcela plochou podlahu pro nohy jezdce i panel i před nimi, schránku na přilbu pod sedlem, úložnou schránku na malé předměty, háček pro uchycení taška a nosič zavazadel.

Praktický skútr se může pochlubit i svým propracovaným LCD panelem, zobrazujícím vedle rychlosti jízdy a ujeté vzdálenosti i stav paliva v nádrži, hodiny a teplotu vzduchu.

Pohonnou jednotkou tohoto skútru je čtyřventilový čtyřtaktní jednoválec o objemu 125 cm3, který disponuje nejvyšším výkonem 9,2 kW (12,5 k) při 7500 min-1 a točivým momentem 11,9 N.m při 7250 min-1.

Podvozek využívá vpředu teleskopickou vidlici se zdvihem 100 mm a vzadu kyvnou vidlici se zdvihem 92 mm, jejíž odpružení Monocross s jedním tlumičem vychází z řešení použitého u modelů řady TMAX. Brzdový systém tvoří vpředu kotouč o průměru 267 mm a vzadu 150mm bubnová brzda. Pokyny brzdových páček jsou zde automaticky vyvažovány a je tak zajištěno plynulejší brzdění.

Yamaha Xenter 125 s rozvorem kol 1385 mm, celkovou délkou 1990 mm, šířkou 690 mm, výškou 1135 mm má pohotovostní hmotnost 142 kg a výšku sedla 785 mm. Kontakt s vozovkou zajišťují již zmiňovaná 16palcová litá kola, která obouvají pneumatiky o šířce 100 mm vpředu a 120 mm vzadu.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku