Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Yamaha XSR900 CP3 nádherně interpretuje budoucnost z minulosti

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)

Motocykly značky Yamaha upravované v rámci programu Yard Built jsou většinou jedinečné přestavby, které nemají obdoby, ale tentokrát má být situace poněkud odlišná a XSR900 CP3 nemusí zůstat v jediném exempláři.

Yamaha prostřednictvím svého programu Yard Built spolupracuje s úpravci motorek a veřejností nejlépe přijaté stavby jsou inspirací pro sériové modely. V současnosti má tento projekt, který byl spuštěn v roce 2013, na svém kontě přes čtyřicet přestaveb strojů s překříženými ladičkami na nádrži.

Nejnovějším veřejnosti prezentovaným zástupcem projektu Yard Built je Yamaha XSR900 CP3, za jejímž návrhem i realizací stojí společnost JvB-Moto. Tato firma, v jejímž čele stojí Jens vom Brauck, se programu Yard Built v minulosti již několikrát účastnila s přestavbami modelů VMAX a XSR700.

Yamaha XSR900 CP3 ve svém vzhledu doslova zrcadlí nadšení, které u zakladatele JvB-Moto vyvolávají designérské koncepty automobilů ze sedmdesátých a osmdesátých let dvacátého století.

Ve srovnání s výchozím sériovým provedení XSR900 nabízí CP3 ostřejší linie, za což vděčí sadě nových dílů. Ta zahrnuje mimo jiné kryty, které jsou namontovány na původní sériová kola, nový přední blatník i světlomet s kompletním usazením, kryt palivové nádrže, nové sedlo s kapotou pod ním, užší řídítka i nové stupačky a kompletní LED osvětlení.

Rám spolu s komponenty podvozku zůstává ve své sériové podobě. V případě kapalinou chlazeného řadového tříválce o objemu 847 kubických centimetrů má být jedinou změnou nový výfuk Termignoni, který má lehce zvyšovat výkon motoru a především zajistit jadrnější zvukový projev.

Yamaha XSR900 CP3 nemusí nutně zůstat v jediném exempláři, protože JvB-Moto připravuje sadu komponentů, kterou uvede na trh a s jejíž pomocí si budou majitelé XSR900 moci postavit svou CP3 nebo jí více či méně podobný stroj v závislosti na své vlastní fantazii

Zdroj: Yamaha Motor Co., Ltd.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)

Doporučujeme