Zaměstnanec vyzval šéfa Volkswagenu: Rozdali si to v ostrých Golfech R
Thomas Schäfer, generální ředitel Volkswagenu, se utkal s Jonasem Thielebeinem, šéfem sportovní divize Volkswagen R, v přátelském duelu v rychlých golfech.
Korporátní rivalita nemusí být jen o tom, kdo má nudnější powerpointovou prezentaci nebo delší excelovou tabulku. Volkswagen to ukazuje v nejnovějším videu, v němž se aktuální generální ředitel automobilky Thomas Schäfer utká s Jonasem Thielebeinem, mužem, který jej s největší pravděpodobností musí každou chvíli přesvědčovat o tom, že sportovní modely stále mají smysl. Ten je vedoucím vývoje divize Volkswagen R.
Pokud tohle byl rozhodující duel o budoucnosti sportovního Volkswagenu Golf R, můžeme si v klidu oddychnout. Volkswagen se rozhodl jej prezentovat netradičním způsobem, když Thomase Schäfera posadil do speciálního hatchbacku R Black Edition, zatímco Jonas Thielebein usedl do obyčejnějšího kombíku R Variant. Bok po boku vyrazili vstříc třem zkouškám, aby zjistili, kdo je lepší řidič.
Oba golfy mají turbodmychadlem přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o 245 kW (333 koních) se sedmistupňovou převodovkou DSG a pohonem všech kol 4Motion, ale speciální verze Black Edition je rychlejší a lehčí než kombík. Se standardním paketem Performance Package navíc má vyšší elektronicky omezenou maximální rychlost 270 km/h.

Díky rychlejšímu autu Thomas Schäfer vyhrál úvodní sprint, ale v následujících dvou disciplínách se ukázalo, kdo víc sedí v kanceláři a zasedacích místnostech, než za volantem. V ostrém kole na okruhu byl o necelých 5 vteřin pomalejší než Jonas Thielebein, a když došlo na driftování, neměl to v rukách tak dobře, jako jeho podřízený.
Na kompletní výsledky duelu generálního ředitele Volkswagenu se šéfinženýrem modelu Golf R se můžete podívat v naší tabulce a ještě lépe uděláte, když si pustíte oficiální video s délkou necelých pět minut.
Thomas Schäfer versus Jonas Thielebein | ||
Thomas Schäfer | Jonas Thielebein | |
Model | VW Golf R Black Edition | VW Golf R Variant |
Sprint na 1/4 míle | 13.72″ | 14.32″ |
Čas na kolo | 1:12.29 | 1:07.50 |
Počet úspěšných driftů | 5 | 14 |