TEST Volkswagen Golf 1.5 TSI eHybrid – 350 kilometrů za 350 korun
Přes 100 kilometrů na jedno nabití i solidní kombinovaný dojezd. Plug-in hybridní Volkswagen Golf 1.5 TSI eHybrid je zajímavou náhradou turbodieselu, pokud chcete po městě jezdit na elektřinu a zároveň mít dost síly na dálniční přesuny.
Design, interiér
Když Volkswagen začátkem loňského roku začal oslavovat 50. výročí svého bestselleru – modelu Golf – postupně jej uvedl v různých variantách i cenově atraktivních výbavách. Vůbec nejlevnější nejnovější golf v základní akční výbavě Limited aktuálně stojí necelých 560 tisíc korun, a když si připlatíte lehce přes sto tisíc, můžete si koupit i lepší akční paket People, který nabízí to nejdůležitější, co reálně potřebujete.
I s novým základním čtyřválcem 1.5 TSI o 85 kW (115 koních) je příjemným autem pro každý den, ale co když se rozhodnete si připlatit a sáhnout po něčem technologicky pokročilejším? Pokud tak přemýšlíte o nákupu plug-in hybridu, protože často jezdíte po městech a chcete se pohybovat bezemisně, v modelové nabídce golfu můžete najít povedenou variantu eHybrid, s níž lze jezdit opravdu efektivně.
Decentní facelift
S Volkswagenem Golf s decentním facelitem i technickou modernizací jsem vás podrobně seznámil už ve svém loňském testu, ale protože nerad odkazuji, to nejdůležitější připomenu i tady. Osmý golf, uvedený už v roce 2019, sice dostal jen málo výrazných změn, o to zásadnější však jsou pro normálním soužití.