Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2018: Nový Mercedes třídy G a AMG GT 4-Door Coupé. Jsem zamilovaný!

Martin Machala Martin Machala 8. 3. 2018
23
Nesuďte mě, ale letos se mi nejvíc v Ženevě líbilo nové géčko. To chci!

360p720p1080p

Matně černý vystavený AMG kousek s dvojitě přeplňovaným osmiválcem o výkonu 430 kW je už tedy možná trochu „overstyled“, Mercedesu se však podařila úžasná věc. Je to tradiční géčko každým centimetrem své hranaté karoserie, díky několika detailům (hlavně LED přední světlomety) však zapadá do moderní doby. Šíleně, ale fakt šíleně se mi líbí! A to plechové zabouchnutí dveří! Málem jsem se vzrušil…

Přitom to vypadá, že géčko ani náhodou nevyměklo, pořád je postaveno na klasickém rámu, zadní náprava je tuhá, nechybí ani trojice uzávěrek diferenciálů nebo redukce (ta funguje do rychlosti 40 km/h). Světlá výška činí 241 mm a brodit se můžete až do hloubky 700 mm. Čtyřkolka bude permanentní, v silničním rozpoložení poputuje 60 % točivého momentu na zadní nápravu.

V tuto chvíli známe jenom cenu verze G 500 (dvojitě přeplňovaný osmiválec o výkonu 310 kW), která začíná lehce pod třemi miliony.

Při pohledu na „panameru od Mercedesu“, tedy nový sedan Mercedes-AMG GT, jsem se zamiloval trochu míň, auto je to však každopádně nádherné. Tedy až na detail falešného výdechu na předních blatnících. Naprosto zbytečný tuzingový přešlap. Interiér se pak hodně podobá novému CLS a vůbec celé auto je dost podobného ražení. Navíc označení čtyřdvéřové kupé lehce mate, zadní stěna je totiž výklopná.

Sranda však s prvním čtyřdveřovým AMG bude, nejsilnější verze označená 63 S poskytne z dvojitě přeplňovaného osmiválce výkon 470 kW, na stovku se pak mercedes dostane za poměrně hezkých 3,2 sekundy… Díky vypínání druhého, třetího a osmého válce si Mercedes mohl dovolit do technických údajů napsat kombinaci 11,2 litru.

Když AMG GT přijde v označení o písmeno S a zbude mu jenom 63 4Matic+, můžete se těšit na výkon 430 kW. Nuda však určitě nebude ani se základním modelem 53 4Matic+, jehož třílitrový zážehový šestiválec dává 320 kW (start-generátor však může pomoct svými 16 kW a 250 N.m, jde tedy vlastně o mild-hybrid). Převodovka je ve všech případech devítistupňová automatická, pohon všech kol pak spoléhá na elektromagnetickou spojku.

Ceny jsou v tuto chvíli zatím tajemstvím, prodej je naplánován na léto.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

G cko
| 9. 3. 2018
MB G je liga kde je len MB G a ziadne ine auto mu tu nekonkuruje...je to len o statuse a individualizme majitelov ktori si to este davaju upravit a cena alebo to ze je to auto maximalne neprakticke na jazdu po mestach kde travy vacsinu casu tu nehra ziadnu a absolutne ziadnu ulohu. Necakajme z auta vyvynuteho pre armadne uceli nej jemny Ital design to ze tam dali tablet a presivanu kozu je uz povinnost doby. G cko je proste samostatna liga a hra si tam len sam so sebou a parketaci od BMW a Audi len smutne pozeraju ze tam nemaju svoje zastupenie >:D
Avatar - wakantanka
Taky sem zamilovaný
| 9. 3. 2018
Povedal by som ze ich do vselijakych partnerstiev sikovne donutila ist cinska vlada. Ked chceli v cine predavat a zarabat, tak museli zapojit aj domacich. Urcite im bolo jasne ze naveky to takto neostane a autorske prava su v cine neznamy pojem. Ale pokym sa to tyka ciny samotnej tak to proste neriesia, lebo zisky ocividne prevazia.
Avatar - Hammunasakra
Taky sem zamilovaný
| 8. 3. 2018
Tak ono ne úplně nechali = spousta firem z mnoha oborů včetně gigantů se zkusila soudit [odkaz] zrovna tohle je výjímka která nakonec dopadla opačně ale těch případů sou tisíce a tisíce

Na Čínu dojely i český firmy

Bohužel miliardovej čínskej trh v kombinaci s neuvěřitelně levnou pracovní silou = skoro doslova za hrstku rýže = byl obřim lákadlem. Že nebudou dodržovat dohody = v podobnym stylu jako ohledně investic u nás [odkaz] to asi nikoho nenapadlo. Nebo aspoň rozsah krádeží kopírování atd.

Já na to jen upozornil díky absurditě že dnešní největší akcionář Daimleru = na jeho akcie vydělal kopírovánim = výrobků Daimleru :yes: :-)
Avatar - Bubáq
Taky sem zamilovaný
| 8. 3. 2018
Ano, "pragmatismus" vítězí i na zcela technickém poli. Bohužel, výrobci aut z celého světa si o tohle sami koledovalí: tím, že akceptovali podmínky stanovené KSČ pro zahraniční investory v Číně. To byl první krok, jímž si akcionáři podřezali pod sebou své větvě :-) . Dalším bylo to, že se nechali vtáhnout do hry, v níž kopírování svých produktů ponechali bez trestu s nadějí, že jejich náskok v technické a technologické oblasti a možnosti jejich dalšího technického vývoje zůstanou Číňanům nedosažitelné po velmi dlouhou dobu. Bylo to velmi naivní.
No co, tak jednou bude Daimler Čínskou firmou... Zboří se svět? Asi ne úplně, jen zaměstnanci Daimleru budou čučet na to, jaká je čínská firemní kultura! Ta se totiž nezmění...
Avatar - Hammunasakra
Taky sem zamilovaný
| 8. 3. 2018
Je hlavně v nepořádku jak ty akcie číňan získal = okradenim toho akcionáře = a pak si za to koupil akcie toho kterýho okrad :yes: >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku