Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva živě: Audi A6 Allroad na vlastní oči

David Bureš
Diskuze (3)
Nová generace oplastované A6 přijela do ženevského Palexpa. A my jsme jí pečlivě prozkoumali.

Ingolstadtská automobilka světu poprvé naživo prezentuje třetí generaci A6 Allroad. Novinka

navazuje na své dva předchůdce, není žádným terénním autem, jen kombíkem na vysokých

nohách s pohonem obou náprav, který je určen maximálně na polní cesty.

Kvalitní zpracování je doménou Audi a nejinak je tomu u nejnovějšího Allroadu. Oplastování

je kvalitně zhotovené, A6 Allroad ale i nadále působí více jako luxusní vůz než jako terénní.

Člověku by tak skoro bylo líto vzít tento Allroad někam na bahnitou cestu a vůbec ho zašpinit.

Allroad se od normální A6 Avant odlišuje na první pohled nejen oplastováním v kontrastní tmavé

barvě a nášlapnými prahy na bocích, ale i přední maskou. Ta má svislá chromovaná žebra místo

vodorovných bez tohoto kovu. Z boku jsou částečně oplastovány blatníky auta, aby oplastování

kolem zadního kola tvořilo souměrný oblouk, objevil se tenký pruh plastu i na zadních dveřích. Zvýšené střešní nosiče jsou podepřeny dvojicí zdvojených nožiček uprostřed. Koncovky výfuku

mají spodní část zploštělou.

A6 Allroad vystavená na ženevském stánku Audi je velkoryse vybavena, disponuje mnohou

příplatkovou výbavou, která se pro tento ingolstadtský model dodává. Mimo dalších prvků nechybí

luxusní aparatura Bang & Olufsen s patnácti reproduktory či kuřácký paket. Popelníky jsou

zabudované také v zadních dveřích, reproduktory opticky ladí se zbytkem interiéru. Vzadu je

prezentován nejen držák na DVD přehrávač, ale také držák na iPad. Audi prostě jde s dobou a

nabízí cestujícím na zadních sedadlech možnost, jak pohodlně používat tento tablet i během cesty.

Cestující mají vzadu více než dostatek prostoru ve všech směrech. Do loketní opěrky jsou

zabudovány nejen vysouvací držáky na nápoje, ale také malý odkládací prostor na drobnosti.

Výdechy klimatizace pro pasažéry na zadních sedadlech jsou vyvedené nejen mezi předními

sedadly, ale také na B-sloupcích.

Zavazadelník pojme 565 l nákladu, na délku má 112 centimetrů, na šířku 105 cm a na výšku 40 cm.

Víko kufru se zdvihá vysoko, ani lidé vysocí dva metry zde nebudou mít problém.

Dělená a sklopná sedadla dokážou zavazadlový prostor rozšířit až na 1.680 litrů. Je pravdou, že plocha

pak není zcela rovná, ale kdo by z luxusního Allroadu dělal dodávku, že? Praktičnost auta zvyšuje

kolejnicový systém, síťka na drobnosti či průvlak na lyže.

Nový A6 Allroad je 4.940 mm dlouhý, 1.900 mm široký a 1.470 mm vysoký, od výchozího Avantu

se tedy vnějšími rozměry liší minimálně. Světlost ovšem vzrostla o 6 cm, což s terénními detaily zvyšuje mohutnost auta, exponovaná místa podvozku jsou chráněna ocelovými kryty.

Na český trh bude nová generace Audi A6 Allroad quattro uvedena v červnu letošního roku.

David Bureš
Diskuze (3)
Avatar - Bubáq
6. 3. 2012 19:31
Re: Hele, a má vzduchové pérování?
Jdu se smazat! :-( :no:
Avatar - white label
6. 3. 2012 19:26
Re: Hele, a má vzduchové pérování?
Poslouchej paco, tady musíš dávaz pozor stejně jako ve škole, nebudou to k vůli tobě opakovat v každém článku na téma A6 Allroad:
"Platforma má rozvor 2910 mm shodný s Avantem. Standardní adaptivní podvozek lze nastavovat. Při vyšších rychlostech se pomocí příslušného tlačítka sníží až o 15 mm, v terénu naopak oproti normálu stoupne do výšky o 35 mm a při skutečně pomalé jízdě je možné jej zvednout ještě o dalších 10 mm. DSS (Drive Select System) umožňuje konfiguraci řízení, zavěšení, plynového pedálu, převodovky, diferenciálu, klimatizace, osvětlení a tempomatu v několika režimech včetně úsporného. Nechybí ani kontrola sjezdu z prudkých kopců (HDC), pokud je aktivována, rychlost auta se pohybuje mezi 10 a 20 km/h podle povrchu, po kterém jede. U běžných A6 tuto funkci nenajdete."
[odkaz]
[odkaz]
;-)
Avatar - Bubáq
6. 3. 2012 18:47
Hele, a má vzduchové pérování?
A má jej také nastavitelné do 4 poloh? Podrobné prozkoumání není dost podrobné... Zlepšete se, autoři. Oceňuji rychlost a aktuálnost zpráv z výstaviště, ale přece jen- zkuste být opravdu více podrobnější.